Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Aile
 

Anne n'olur kaybolalım n'olur

Anne n'olur kaybolalım n'olur
 

Biliyor musunuz nasıl isterdim trafikte yolların fatihi, azman bir şoför olmayı. Dikkatinizi çekerim ‘’trafik canavarı’’ demedim sakın yanlış anlaşılmasın.

Azman bir şoför dedim, hani tüm yolları gözü kapalı eliyle koymuş gibi bulan şoför babında.

İlk acemilik günlerimden, günümüze kadar bu dertten pek çok kez muzdarip olmuşluğum mevcuttur.


Biraz yol bulma özürlüyümdür…

Ama kendime çok da haksızlık etmek istemiyorum (!) bu özürlü halim daha çok, ilk defa gideceğim güzergâhlarda kendini daha çok gösteriyor.

Konudan da anlaşılacağı üzere yollarda kaybolmuşluklarım çok. (Tabi ki ilk yıllarda)

Şöyle ki;

TEM otoyolunda bağlantı yollarını beğenmeyip dar ve ıssız bulup km.lerce otoyolda çıkış noktaları mı aramadım, bu esnada varacağım noktadan çok uzaklara gidip, çıktığım bağlantı yollarında dakikalarca geri dönüş yolunu mu bulamadım...

Ve aynı zamanda bir arkadaşı arayıp ben kayboldum diyerek, yer tespiti için etraftaki belirli noktaların isimlerini mi saymak zorunda kalmadım.Hem de araba kullanırken:) !!!

Ya da akşamın dar saatlerinde yanlış sapağa girip, karanlığın da korkusuyla yabancısı olduğum bir semtte adres sormaya mı çekinmedim ve çareyi varacağım noktaya giden bir belediye otobüsünün peşine takılarak, dur kalk, dur kalk mı yapmadım...

vs vs. vs…

Eğer bu kaybolma esnalarında aracımda yalnızsam benim açımdan hiç sorun yok. Eh bir de yanımda benim cadı kız Ece varsa o anki kaybolma stresinden çok, bilindik ortama girdiğimizde babasıyla bir olup beni makaraya saracakları düşüncesi daha çok geriyordu.

Ve bu trajikomik olayların bir ikisine maalesef ki Ece de şahit olmuştu.

İlkokul üç ya da dördüncü sınıfa gittiği zamanlardı sanırım. Ece’yi ve arkadaşını okuldan almış eve dönüyordum.

Başladılar arka koltukta sohbet etmeye… Ben de çaktırmadan kulağımı kabartıp onları dinliyorum.

Benim kız: Keşke şu an kaybolsak …( o an bunun mümkünatı yok, çünkü avucumun içi gibi bildiğim güzergâhtayım)

Arkadaşı: Ece neden öyle diyosunnn?

Benim kız: Biliyor musun annemle yolda kaybolmak çok zevkli macera yaşıyorsun süpperrr oluyor…

Arkadaşı: Gerçekten mi diyosunnn?

Benim kız: Tabikiii gerçek diyorum kızzzımmmm.Süpperr oluyorrr… Anneee ne olur kaybolalım ne olurrr

Arkadaşı: Benim annemle kaybolmak hiç zevkli olmuyo hemen babamı arayıp hemen bulunuyooo…

Ben: hahahahahaha…

(Gırgır konusu olmamak için tabi ki bizde baba aranmıyor)

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..