Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Anne

düşünemiyorum sensiz hayatı
sensizlik ne acı olur be anne
aklıma takarımda bir anasızı
anne kokusunu bilmemek ne acıdır anne

ellerinin bir kere başımı okşaması
ta içerden yavrum deyıp sarılmanı
canından can olupta beni kucaklamanı
anne sevgisini görmemek ne zordur be anne

senmi geldin yavrum deyişini
ilk görüşte şöyle bir süzüşünü
annesiz kalıpta anne düşünü
rüyada anneyi bulmak ne zordur be anne

şöyle kucağına başımı koymak
koyup başımıda dizinde uyumak
annem deyip sana sıkıca sarılmak
anne kokusunu almak ne güzeldir be anne

ilk gıdayı bilirim senden aldım
çennet kokusunu sende buldum
cennete giden yolu ben sende gördüm
sensiz cennet bile zor olur be anne

bana diken batsa ciyerin sızlar
işini terk eder gözlerin beni gözler
dudağından dökülen hep tatlı sözler
senin ninnin olmadan yatılmıyor be annem

Hasan Gençay


 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..