Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '16

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Anne...

Anne...
 

EN GERÇEK CANLIDIR ANNE.


Bazı kelimeler çok güzel. Sen gibi.

Anne..

Annem..

Ne güzel bir kelime. Harfleriyle bile insanın içini ısıtan kelime. Yaratılış sebebin bile ne güzel annem. Bazen yokluğunu düşünüyorum da gözlerim istemsizce yaşarıyor. Ne büyük acı yokluğunu düşünmek. Düşüncesi bu kadar acıyken gerçeği benim de yokluk sebebim olur.

Bazen annesiz bir kız çocuğu olduğumu düşünüyorum. Ne yapardım nasıl bir hayatım olurdu diye hayal ediyorum. Sahipsiz kedi düşün annem sokaklarda kalan. Zorlukları düşün. Koca bir acı.

Şimdi savaş çocuklarını düşün annem. Sevgiye olan ihtiyaçlarını bir köşeye atıp evleri büyük bir yıkıntıya dönüşüyor. Hayalleri o yıkıntılarla gömülüyor. Anneleri ölenler o içlerindeki acı, bağırırken seslerindeki bize hissettirdikleri zorlukla ruhlarının savaşı. Gökyüzünde uçuşan savaş uçakları..

Ahh be annem. Ben senin kollarında huzurla uyurken o çocukların silah seslerini duymamak için kulaklarını kapatıyorlar. İçlerinden şarkı söylüyorlar ve ''ne olur Allah'ım rüya olsun bu'' diyorlar. Ama gerçekten kaçamıyorlar. Aslında onlar savaşın tam ortasındayken  kendimizi suçsuz hissedemeyiz. Niye biliyor musun annem. Herkes insan olmayı istese, şu dünyaya daha güzel ne katabiliriz dese belki üstlerine bombalar değil de oyuncak atılır. 

Ama maalesef ki biz bu acıları görüp de susuyoruz. Kendimiz için susuyoruz, ailemiz için susuyoruz, evimiz için susuyoruz ve en basiti rahatlığımız için susuyoruz. İki dakika bakıp unutuyoruz. Çünkü o çocukların yaşadığı acıyı bizim çocuklarımız yaşamayacak sanıyoruz. Ama dünya bu annem ne zaman ne olacağı belli değil.

Sana döneyim annem üzerindeki o tarifsiz sıcak kokuyu anlatayım. Kelimeler yeter mi bilmiyorum. Ben bazen ''Anne'' diyor ve susuyorum. .''Anne'' ne kadar huzur veriyorsun sen. Sen dünya da benim başıma gelmiş en güzel şeysin.

Bu kadar acının farkında olan ben annem, senin değerini nasıl bilemem. Hep şükrederim Allah'ıma iyi ki senin gibi bir annem var. Kötülüğü bize anlatmayan ama acıların en çoğunu yaşamış olarak. Şimdi görüyorum acını annem.

Ve tekrar şükrediyorum Allah'ıma seni bu kadar çok sevmem için bana sevgi hissini verdiği için..

SENİ SEVİYORUM ANNEM..

 
Toplam blog
: 5
: 217
Kayıt tarihi
: 15.12.16
 
 

Buradan benim ilklerimi göreceksiniz. İlk duygularımı, ilk yazılarımı. Sizler sadece beni göreceksi..