Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '09

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Anneler günü nasıl kutlu olacak?

Anneler günü nasıl kutlu olacak?
 

şehit anaları


Geldi çattı Mayısın ikinci pazarı.. Neler yazmadık çizmedik ki eli öpülesi analarımız için fakat gelin görün ki analarımıza acıdan başka bir şey veremez olduk Millet olarak Devlet olarak Askere gideni can derdine düştü, askerden döneni iş derdine anaların kafaları hep karışık yüzleri solgun ya şehit anaları ne yapsın Dünya ya küsmüşler kuru bir baş sağlığı ve buz gibi mezar taşları ile yapayalnız bırakılmışlar.

Soruyorum şimdi size bu Pazar Anneler gününü nasıl kutlayacağız . Yoksa ateş düştüğü yeri yakar vah vah deyip geçecekmiyiz yine. Ne olacak bu ateş düşen yerdeki analara?

Kendi namıma yıllarca elini öptüğüm sarıldığım bana hiç ölmeyecekmiş gibi gelen anam bugün artık yok.. ve ben, dua etmeye, mezarlık sulamaya, gözyaşı dökmeye gideceğim peki evlatlarını kaybeden analar, kendi analarını düşünmeye zamanları olacak mı?

Bu söylemlerim kızgınlıktandır, tepkimdendir merak etmeyin... çocuklarımız analarının ellerini öpüp onlara sarılsınlar, anaları onları koklasın tabii.. Hayat devam ediyor çünkü fakat düşünelim, ben çok düşündüm zaman zaman annemi anlattım satırlarda özlemimi dile getirdim. Fakat gelin görün ki evlatlarını kaybeden analar, aile içi şiddete maruz kalan analar, geçim sıkıntısı had safhada olan çocuklarına sarılamayan anaları gördükçe özlemlerimi içime attım, gözyaşlarımı içime akıttım. Ben hiç olmazsa yaşadım dedim kendimi avuttum ve elim gitmedi bugün nedense cıvıl cıvıl sözler yazmaya, getiremedim aklıma , hep boğazım düğümlendi durdu, yazamadım konuşamadım bu defa .. oysa neler anlatılacak kimbilir!. belki doya doya okuyacağım yine onları, Dünyaya farklı bakış pencerelerinden yazılar dökülecek yine ve ben gıptayla okuyacağım, hüzün denizinde yüzmeme rağmen, belki teselli bulacağım güzel anlatımlardan, ta ki başımı yastığa koyana kadar gözümü kapatmam bile yetmeyecek biliyorum.Gerçekler film gibi geçecek gözlerimin önünden yine sabahlar zor olacak bana..

Fakat annesi hayatta olanlar doyabildiğinizce sarılın onlara, Olmayan dua edin analarınıza, birçok anamıza acı çektirenlere inatla..

 
Toplam blog
: 181
: 1067
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

1957 Eskişehir doğumlu, Esk.A.Ü İşletme, İşbankası emeklisi, İstanbul Büyükçekmece de yaşayan, ST..