Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

08 Mayıs '09

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler günü

Anneler günü
 

Anneler gününüz kutlu olsun.


Geçen sene annem için yazdığım yazıyı okudum ve çok duygulandım. Herkes için mutlaka annesinin yeri ayrıdır. Fakat etrafımdaki insanlara bakıyorum ve benim anneme olan sevgimden daha farklı geliyor bana onların annelerine olan sevgileri. Annelerine gereken önemi göstermediklerine kanaat getiriyorum. Belki de onlarda benim için aynı şeyi düşünüyorlardır kim bilir ???

Annelerin önemi bence anlatılmaz sadece yaşanır. Onun için bu konuya hiç girmeyeceğim. Fakat bu değerli günü ben temsili bir gün olarak kabul ediyorum. Yoksa bu değerli insanlara bir sene değil bir ömür bile az gelir düşüncesindeyim.

Böyle bir gün olmalı mı, olmamalı mı? sorularına ben olumlu cevap veriyorum. Çünkü herkesin annesine aynı hassasiyeti gösteremediğini düşünüyorum. En azından bu temsili gün zoraki de olsa bazı kişilerin annelerini bir günde olsa mutlu etmesine yardımcı oluyor düşüncesindeyim.

Bu güzel günü göremeyecek olan Mardin’li ölen annelerin, çocukları için daha çok kurşuna maruz kaldıklarını haberlerde görmüş ya da okumuşsunuzdur. Annelerin nasıl birer insan olduklarını bu acı olayla bir kez daha tüm kamuoyu görmüştür sanırım.

Bu anneler gününü 10 Mayıs 2009’u Mardin’li annelere hediye ediyorum. Orada yetim bırakılan çocuklar ile evlatlarından acı bir şekilde ayrılan anneleri hiç unutmayacağız.

Töre cinayetleri çatısı altında yapılan bu katliamların durması, annelerin ölmemesi, çocukların yetim kalmaması ümidiyle…

Tüm annelerin bu kutsal gününü kutluyor, ellerinden öpüyorum… Saygılarımla…

Murat GÜLCEK

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..