Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Annelikte çifte kavrulmak

İkizanne olmak, annelikte çiftekavrulmak, aynı anda iki bebek, herşeyi aynı anda veya arda arda yaşamak, şaka gibi.. Tek çocuklu anneliği yaşamadım ancak ikizanneliği bilirim. Yaşadıklarım bana çiftekavrulmuşluk gibi geldi.. Bu nedenle ikizanneleri grubunu kurduğumda kendime çiftekavrulmuş dedim.. Sonra bu terimi öylesine benimsedik ki hepimiz kendimizi çiftekavrulmuş olarak ifade ettik..

Annelikte çiftekavrulmuş olmaktan dolayi çok mutluyum. Allaha teşekkür ediyorum ki bana bu duyguyu yaşattı. Sizlerle burada çiftekavrulmuşuğun güzelliğini paylaşacağız.

İkizanneleri grubundan ikizanneleri sitesine giden yolda tanıdığım, sevdiğim, kucaklaştığım, kollarımı boynuna doladığım arkadaşlarıma sıcacık sevgilerimi gönderiyorum. Onlarla beraber yürüdük biz bu yollarda, önümüzdbirlikte katedeceğimiz nice uzun yollar var. [alıntı: www.ikizanneleri.net]

Sevgiler,

 
Toplam blog
: 8
: 607
Kayıt tarihi
: 01.05.08
 
 

İkizannesiyim, akademisyenim.. Buraya ne yazacağımı tam olarak bilmesem de sitemde de konuştuklarımı..