Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

Annem battaniye dağıtıyor!

Annem battaniye dağıtıyor!
 

battaniyeler...


Güllriiiiz!

Efendiiiim...

"Efendiiiim" deme bana kızım! Koş...

Nereye?

Odaya gel!

Geldim anne.

Bizim evde her bi şey bohça, bohçalar hurç içinde, hurç'lar da bazalarda saklanır. Üstüne üstlük, tozlanıp, kirlenmesin diye onlarında üstü örtülür. İyice bir bezenip... Öyle şeedilir.

Bu annanenin battaniyesi. Bunlar da, sana aldığım patiska çarşaflar.

Bunların hepsi benim miydi?

...

Hatırladım. Annem bi zamanlar habire patiska alırdı. Bizler gelin olduğumuzda da nevresimler çıkmıştı piyasaya. Elinde kaldılar.

Bakma öyle!

Naaptım ki?

Dağıtacağım bunları.

Nası yani?

Hayrına...

İyi de, canım annem. Şimdi zamanı mı? Zemheri ayında nar isteyen, cehennem sıcağında battaniye isteyen mi var. Ayıp olmaz mı?

Olmaz olmaz....

Ananemden hatıra iki battaniye, bizler için aldığın patiskalar, gönderdiğin herkese helali hoş olsun. Hepsini alınterinle kazandın canım annem.

Gülriiizz !

Hıı anne...

"Oy kaygım yok" biliyorsun değil mi ?

Biliyorum anne. Üstelik sen, devlet, hükümet misin?

...

Annem battaniye dağıtıyor hayrına.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..