Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Annem ve çocuğu ben

Annem ve çocuğu ben
 

büyüdüm işşte...


Annemden göz onayıı almadan,
Uzatmadım birinin oyuncağına elimi,
Çocuk gibi yaramazlık yapmadım, çocukken.
Küçücük yüreğimden, bir çırpıda kaçan isteklerim oldu,
Bir adım öncede kaldı, dönüp isteyemedim,
Ve yerini hiç dolduramadım.

Boşvermekle geçen, dolu dolu verdiklerim gelir aklıma
Ve dolu yanını alıp, boşunu iade edenler,
Aptallıklarım süzülür sonra, birer birer
Büyük olmaya, ne çok özenmişim meğer...
Ve anamdan öyle doğmuşum zaten,
Küçük yüreğimi özlüyorum, ben
Küçücük yüreğimdeki kocaman sevgilerimi
Daha adını bile bilmediğim bir çok şeyi
El değmeden bıraktığım, dünlerimi
Ve ne getireceğini bilmediğim, yarınlarımı
Adını koyamadıklarımı,
Küçük yüreğimdeki, büyük
Kocaman özlemlerimi istiyorum geri...

KEZBAN EKİCİ

 
Toplam blog
: 8
: 414
Kayıt tarihi
: 07.08.09
 
 

Hayatın hangi köşesinde kaldığını, henüz keşfedemeyen... Bazen, aynı köşede sıkışan, bazen, aritme..