Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

dila emral aydın...dila'nın kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/dilaninkalemi

25 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Beni götürebileceğin bir yer olmalı

Beni götürebileceğin bir yer olmalı
 

ben...


Hadi, hadi bir cesaret, bir cesaret ver bana

Tut ellerimden götür beni

Unutacağım seninle tüm geçmişi

Yalnızlığımı bırakacağım ardımda

Dönüp bakmayacağım beni silip geçen hayata

Al, al götür beni…

Umudun içine saklanmış yüreğimi götür

Derin maviliklere götür beni

Eylül hasretlerim bitsin içimde

Acılarımı unutturacak yerlere götür beni...

Gözyaşlarının akmadığı nehirler kenarı

Ya da gölgelerimin olmadığı bir dağ başı

Olsun

Fark etmez

Sen, sen götür beni…

Gerçeklerin olmadığı, düşlerde kalabileceğim

Bir yer olmalı,

Bir yer olmalı zamanın akmadığı

Bir yer olmalı güneşin batmadığı

Senden önce öldüğüm karanlıklardan uzak

Bir yer olmalı...

Umutlarımı serptiğim bir gökyüzü

İçimde incecik sevgilerin ürperdiği

Beni götürebileceğin bir yer olmalı

Olmalı... Olmalı...

Beni götürebileceğin bir yer

Mutlaka olmalı

Olmalı...

Beni götürebileceğin bir yer olmalı…

DİLA EMRAL AYDIN

2008 İZMİR KARŞIYAKA

 
Toplam blog
: 14
: 827
Kayıt tarihi
: 14.01.08
 
 

Amatör bir yazar dünyası mavi içinde sevgi ve yürek sesleri var. 01.03.1962 İzmir doğumluyum. İzmir..