Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Anneme mektup

Anneme mektup
 

mektuplar


Sevgili anacığım,

Bilmem mektuplara nasıl başlanır ama ben yine de bildiğim gibi başladım. Ana buralarda bizden zor durumda yaşayanlar var. Bir arkadaşım var babasını yeni kaybetti. Ailesine de bakacak kimsecikler yok. Çok zor durum dalarmış. Üstelik sevdiği kızı da ona vermiyorlarmış. Başlık parasını topla kızı al git diyorlarmış. O benim hayattaki tek sevdiğim diyor ama maalesef kavuşamıyor. Beni merak etme ben iyiyim. Tabii burada yediğimiz buğday yemeğinden başka her şey gayet güzel. Ama ne yapalım alışacağız. Leyla’ma söyle beni beklesin askerliğim bitince ilk işim onu babasından istemek olacak. Şu anda bu mektubu yazarken gaz lambası bir elimdeyken yazmaya çalışıyorum. Bu yüzden yazım pek düzgün değil. Anacığım kendine iyi bak. Beni bekle. Leyla’m da sen de beni bekle ana. Kim bilir belki hiç beklemediğin bir gün kara trenle çıkagelirim. Hoşça kal anam.

Oğlun Yusuf


BİR SÖZ


“ bekle beni anne bir sabah çıkagelirim bir sabah anne bir sabah…”

(NEVZAT ÇELİK)

 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..