Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '08

 
Kategori
Anılar
 

Annemle yürümek

Annemle yürümek
 

-Ay ne kadar güzel oldu çıktığımız.
-Evet annecim anlaşalım bundan sonra her gün böyle iş çıkışı buluşalım bir saat tempolu yürüyüş yapalım, harika bir yürüyüş yolumuz var faydalanmıyoruz. Sabahları işe giderken görüyorum. Bayanlar erkenden kalkmış, çekmişler eşofmanları yürüyorlar
-Eeee, tabi yürümek iyidir. Ye otur, ye otur iyice kilo aldık vallahi. Tamam yürüyelim aksatmadan
-Geçen televizyonda Helin Avşar söylüyordu kilo vermek istiyorsanız boğazınızı kısıp poponuzu kaldıracaksınız. Formülü buymuş
-İnsanın yürüyüşe çıktığında morali de düzeliyor vallahi bir süre sıkıntılarından uzaklaşıyorsun, kafan boşalıyor resmen.
-Anne, ben en çok şu yürüyüş yolunda neyi seviyorum biliyor musun? Her türlü insan var. Gençler, sevgililer ele ele. Onlara bakarken zamanın da nasıl geçtiğini anlamıyorum. Bir bakmışım gelmişim yolun sonuna
-Tamam, ama hızlı hızlı yürüyelim. Kalori harcayalım biraz, bayağı da kalabalık millet köpeğini bile gezdiriyor baksana. Ayy, şuranın dondurmaları harika hadi alsana
-Ama anne ne konuştuk? Ne yapıyoruz?
-Aman küçücük bir dondurmadan ne olacak yaa? Yürüyoruz nasılsa, harcarız.
-Ehhh, iyi tamam ama gezerek olmaz. Oturalım şu banka gelene geçene bakarız
-Offf, hemencecik yorulu vermişim bu ayaklar taşımıyor artık beni.
Baksana ben şu karşıdan gelen bayan kadar varmıyım
-Yok anne o kadar değilsin ama olmana az kalmış
-Aaaa şu filancanın kızı değilmi nişanlanmış diyorlardı yanındaki nişanlısı demekki
-Hmmm, hoş çocukmuş kız da güzel zaten yakışmışlar.Hayırlısı olsun
-Yaaa, bir de para yok insanlarda derler baksana millete herkes moda dergilerinden fırlamış gibi, podyumda yürüyorlar sanki
-Eeee olanda çok var olmayan da hiç yok demek ki. Bunlara bakma sen televizyonda aş evlerinin önündeki kuyrukları görmüyor musun
-Valla doğru söylüyorsun şükredelim halimize aç açık değiliz, hasta değiliz aaa bak filancanın gelini geçiyor
-Hani onun evliliği sorunluydu baba evine dönmüş diyorlardı
-Yok barıştılar şimdi geri geldi iyilermiş diyorlar
-Aman çok iyi olsalar ne olur? Bardak bir kere kırıldımı yapışır mı? Ne suratsız kız o öyle. O çocuk onu nasıl aldı hala hayret ediyorum.
-Kızım saate bir baksana epeydir oturuyoruz burda
-Eeee saat 22:00 olmuş anneciğim
-Allahhh hiç farkında değiliz çok geç olmuş. Yürü kızım, yürü. Eve gidelim baban öldürecek bizi
-Ama anne yürüyüş?
-Boş ver kızım yürüyüşü. Yarın yürürüz. Bu saatten sonra ayyaşlarla hırsızlar dökülür ortalığa
-Anne var ya yarın yalnız yürüyeceğim peşime takılırsan çok kötü bozuşuruz haberin olsun.
-Hee, hee bakarız kızım orasına koş sen çabuk gidelim evimize.

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..