Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Antalya'dan merhaba....

Antalya' dan herkese merhaba,
Geçen hafta TATİL adlı yazımda üç yıldır tatil yapamadığımı ve çok yoğun iş temposunda çalıştığımı belirtmiştim. Çalışan herkes haftasonunu güzel geçirmek ister. Tatil yapamıyoruz madem hafta sonumuz tatildeymiş gibi geçsin deriz. Deriz demesine de her hafta sonu planladığımız gibi geçmeyebilir....

Şahsen ben son üç hafta sonu denize girmek için cumartesi akşam hazırlanmaya başlıyorum: ) terliklerimi , bikinimi, piknik sepetimi : ( Akşam yatarken saati sabah 6:30 'a kuruyorum.İşe giderken bile bu saate kurmam söz konusu deniz olunca...

-İlk haftasonu pazar;sabah uyandım hava kara bulutlu nasıl soğuk gece gökyüzünden çamur yağmış adeta arabalar kirlenmiş nasıl bir mutsuzluk hazırladıklarımı bakıp ağlayarak geri yatıp bari uykumu alayım diyorum.Öğleğe doğru uyanıp acaba ne yapsam diye düşünmeye başlıyorum.

-İkinci haftasonu pazar; sabah uyandım yağmur yağıyor nasıl bir hayalkırıklığı anlatamam, tekrar uyuyup öğleğe doğru kalktım güneş açmıştı ama yağmur yağdığı için deniz bulanıktır düşüncesiyle gitmedim tabii mutsuz bir pazar.

-Üçüncü haftasonu pazar;sabah uyandım hava kara bulutlu tahmin edersiniz hayalkırıklığımı : ( tekrar uyuyup öğleğe doğru kalktım.Balkona çıktım sanki apartmanlar üzerime geliyordu.Dayanamadım Konyaaltı plajına indim.İnmez olaydım kalabalık, nasıl rüzgar var , güneş yok.Ayaklarımı suya soktum nasıl soğuk , gözümün önüne hasta olmuşum ve yatak döşşek yatıyor bir halim geldi : ) vazgeçtim hemen.Kahvaltımı sahilde yaptım ve kitap okumayı denedim rüzgardan üşümeye başladım ve pılımı pırtımı toplayıp evin yolunu tuttum ... Antalya da bu hava .....

KÜRESEL ISINMA ....

 
Toplam blog
: 26
: 650
Kayıt tarihi
: 08.06.07
 
 

Dünyaya Samsun' da merhaba dedim, yaşamım boyunca çok fazla yer gezdim, sonunda ailem "yeter artı..