Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Tatil

Egzotik bir adada tatil yapıyor olmak isterdim ama hayır şu an işteyim ve çalışmak çok sıkıcı geliyor. Şu an kimler nerede tatil yapıyor çok merak ediyorum.....

İşlerden ve hayatın stresinden uzaklaşmak, hiçbir şey düşünmeden sadece kendinizle veya ailenizle ya da sevdiğiniz bir arkadaşınızla tatil yapabilmenin düşüncesi bile mükemmel.

Tabii tatil anlayışı herkese göre değişir; en güzel tatil elbette deniz, kum ve güneş olarak nitelendirilir ama bana göre bunlara ek olarak dağ yürüyüşleri yapabileceğimiz ve bol oksijen depolayabileceğimiz ormanlık mekanlar seçilmelidir diye düşünüyorum. Ben şahsen üç yıldır tatil yapamıyorum bunu söylerken içimden nasıl hıçkırarak ağladığımı sizlere anlatamam ve tabii nasıl bir iç çöküntü yaşadığımı : )

Tatil için nereyi ve nasıl bir tatili seçersiniz bilemiyorum ama kesinlikle bunun tadını çıkarmanızı tavsiye ediyorum. Bulunduğunuz yerin tatil imkanlarından sonuna kadar faydalanın ve gezilmesi görülmesi ve sizce keşfedilmesi gereken tüm yerlerini gezip görün. Uyku bir zaman kaybıdır bunu unutmayın. Tatili uyuyarak geçirmeyin ve televizyon, telefon, bilgisayar gibi (hayatın rutin işlerinden) iletişim araçlarından uzak durun.

Tatilin tadını çıkarın... Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 26
: 650
Kayıt tarihi
: 08.06.07
 
 

Dünyaya Samsun' da merhaba dedim, yaşamım boyunca çok fazla yer gezdim, sonunda ailem "yeter artı..