Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Antalya Devlet Senfoni Orkestrası Atatürk'ü Anma Konseri'ni iptal etti!

Antalya Devlet Senfoni Orkestrası Atatürk'ü Anma Konseri'ni iptal etti!
 

Atatürk'ü Anma Konseri(04 Kasım 2011)'nin karartılmış afişi.


 

Başbakanlık Genelgesi ile Cumhuriyet Bayramı etkinliklerinin iptali çerçevesinde ADSO'nın Cumhuriyet Bayramı Konseri iptal edilmişti. ADSO bu durumu facebook'taki sayfasından da 'alenen' duyurdu izleyicilerine.

Antalya Senfoni'nin http://www.antalyasenfoni.gov.tr/  sitesinde bir süredir "Gelecek Konser" afişi karartılmış durumda. Cumartesi günü farkettim, bekledim herhangi bir açıklama yapılırmı diye, şu ana kadar ne bu sitede ne de facebook'taki sayfada bir gerekçe yayınlanmadı.

Bugün mesainin son saatlerinde ADSO'ndan telefonla bilgi almak istedim, ADSO Müdürü Adil Özpınar'ın yurtdışında olduğu belirtildi. Görevli hanımefendiye sordum, konser afişinin neden görülmediğini. "İptal edildi" yanıtını aldım. Doğal olarak nedenini sordum, "salon sorunu olduğu, Valilik isteği/karar" anlamında birşeyler ifade etti.

Şaşırmamak mümkün mü?

Nasıl olur, konserler önceden planlanır, salon sorunu diye bir gerekçe olur mu?

Hem, Atatürk'ü Anma Konseri bu, dedim. Tabiiki öfkem sesime yansımaya başladı. Görevli de, "bilgisinin bu kadar olduğunu, teknik konuları bilmediğini" söyledi ve sona erdi görüşmemiz.

***

ADSO'nın http://www.guzelsanatlar.gov.tr/belge/1-96278/2011---2012.html adresindeki yıllık konserini inceleyin lütfen. 23 Aralık tarihine kadar konser yok! Konser iptalleri... solist ve şef değişiklikleri... İsmet İnönü'yü anmak için caz konseri(!)... bütün bunlar neyse de, Atatürk'ü Anma Konseri iptali beni çok rahatsız etti.

29 Ekim 2011 Tarihli konserin iptaline bir kılıf bulundu, 04 Kasım 2011'deki Atatürk'ü Anma Konseri'ne nasıl bir kılıf hazırlanacak merakla bekliyorum.

Bu bir skandal değilse, skandal neye denir?

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..