Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Antalya Film Festivalinde siyaset

Antalya Film Festivalinde siyaset
 

Antalya film festivalini izliyorum gözlerim yaşlı...

Bir yandan tüm dünyanın izlediği festivali gururla takip ederken, bir yandan ise içim acıyor, gözlerim yaşlı...

Televizyondan izliyorum Antalya'mın gururunu.

Dünyaca ünlü yabancı oyuncular, Türkiyemizin nadide oyuncuları ve siyasetçileri görüyorum.

Güzel başlıyor film festivali, güzel bir organizasyon...

Para akıtılmış bir düzenleme...

Tebrik de ediyorum.

Büyük şehir belediyesi AKP den olduğu için göz ardı edilmemiş bir festival Bravo diyorum...

Zevkle izliyorum gururumuz festivali ta ki işin içine siyaset girene kadar!

Menderes bey kendinden bekleneni yapıyor ve tüm AKP lileri tebrik ediyor. Başbakan dan, bakanlara kadar...

Ne hikmetse sadece orada olan bakanlar övülüyor ve malum başbakan...

Övmeyi anladık ya ardından ne oluyor?

Eşref Kolçak çıkıyor ve isyan ediyor, sanatçıların mutlu olmadığını ve hayat güvencelerinden yoksun olduklarından bahsediyor.

Sanatçılarımızı madur eden yasa konusunda tarih olarak da yanlış bir tarih verince çok merhametli sayın Kültür Bakanımız sahneye sadece tarihi düzeltmek için çıkıyor.

Diyor ki

" 2002 de çıkmış bir yasadır, bizim zamanımız da çıkan bir yasa yoktur. Çalışmalarımız devam ediyor."

Kısaca bizim iktidarımız dan önce çıkan bir yasadır bizde yıllarca bu konu için hiç bir şey yapmadık...

Bakanlarımız ve Belediye Başkanımızın yüzüde anında asılıyor..

Ardından bir adam çıkıp bağırıyor, " Darbelerin olduğu bir ülkede, 9 yıl önce bir sanatçının şiir yazdığı için hapise atıldığı bir ülkede bir çok şey değişti. Vekillerin, bakanların, sanatçılardan özür dilediği bir zamandayız, artık herşey çok değişti." diye naralar atıp Akp iktidarına yağ çekip şov yapıyor...

Yine siyaset yapıyorlar, her daim yaptıkları gibi...

Bu ülke şehit üzerinden, terör üzerinden siyaset yapandan bıktı.

Bir de bu yetmedi sanat üzerinden de siyasete başladılar.

Onlarca dünya ülkesi canlı olarak bu programı izlerken, siyasetçilerimizin kendilerini övmelerini ve show yapmalarını anlayamıyorum.

Malesef siyaset her elini attığı olguyu mahvediyor.

Sanatımızdan, sanatçımızdan bari o siyasi menfaatçi ellerinizi çekiniz...

Bari sanatta siyaset yapmayınız...

Antalya film festivalini izliyorum gözlerim yaşlı...

Biri kalk şu gözlerinin yaşını sil diyor!

Gözlerinin yaşlarını sil ki, bu ülke de yanlış yapanların karşısın da onurumuz ile dimdik duralım!

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..