Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Kestane Kebap

Antidepresan T.A.Ş. Kestane Kebap
 

ANTİDEPRESAN T.A.Ş. Onursal Başkanımız Necip Köni, Adana' lardan zahmetler edip iki çeşit kestane gönderdi.

Kestanelerin bir kısmı pişirilmiş bir kısmı da pişmeye hazır haldeydi. Pişmeye hazır halde olanlar da zarafet örneği gösterilip üzerleri çizilmiş olarak elime-evime ulaştı.

Yolda gelirken hava muhalefetine dayanamayan zavallı kestaneler, geldiklerinde oldukça üşümüş görünüyorlardı. Tirtir titrerken donmuş halde olarak evime ulaştılar. İhtiyaçları olan tek şey sıcak bir yuva, sıcak bir ızgaraydı.

Onları hemen ızgaraya yerleştirip ısınmalarını sağladım. Pişmiş olan bu kestaneleri yakmamak için özen göstererek, ısındıklarına emin olduğum zaman hemen ızgaradan çıkardım.

Sarı üzerine mor menekşeleri olan servis tabağıma alıp yemeye başladım, oldukça lezzetliydi.

Hepsini yemedim tabi. Bir kısmını ev halkına bir kısmını da ANTİDEPRESAN T.A.Ş. arkadaşlarıma ayırdım.

İnternetin hep kötü tarafları anlatılır, sanki kötü kullanmaya mecbur muşuz gibi. Şekilde görüldüğü üzere internet, dünyanın her yerinden MB yazarlarını biraraya getirip güzel dostlukların kurulmasını sağlayabiliyor.

Kestaneleri kendim için yediysem ne olayım. Herşeyi Antidepresan T.A.Ş. için yaptım. O caanım kestaneler Adana' dan Necip Köni tarafından tarafıma ulaştırılmasaydı bu blogu sizlere nasıl yazacaktım?

Bu arada Necip Köni' yi arayıp emanetleri aldım demeyi unuttum. Yazıyı yayına alayım ilk işim kendisini aramak ve teşekkür etmek olacak.

Sayın yazarım bu şık jest için teşekkür ediyorum. Güzel bir dostluğa aracılık ettiğin için ve bu yazının ortaya çıkmasına sebep olduğun için...

İzmir' den Adana'ya kucak dolusu sevgiler...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..