Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Selek

Antidepresan T.A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Selek
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Mesut Selek... Eğitici ve öğretici kimliğiyle şirketin vazgeçilmezlerinden... Uzlaşmacı ve okuyunca, “hımmm” dedirten yazılarıyla antidepresan özelliği taşıyan keyifli bir insan...

Mesut Selek kimdir?

Bir günü, sonraki gününe benzemeyen; yaşama sıkıca bağlı; yaşına bakmadan düz duvara tırmanan adam...

Öğretmenler mi daha sorunlu öğrenciler mi, yoksa veliler mi?

Fark etmiyor... Hepsinden 300 gram koyun ; hafif ateşte yarım saat pişirin; sonra soğumaya terk edin...

Öğrenciyken aldığın en büyük ceza neydi ve bu cezayı neye borçlusun?

İlkokulda iki kızın arasında oturtulmuştum... Görüntü iyi gibiydi; ama kısa sürede her ikisinin de çişini tutamadıklarını anlayınca çektiğim çileyi bir düşünün... Bu cezayı da sınıfın en efendi ''Jönü '' gibi nitelenmeme borçluyum...

Seni en çok ne kızdırır?

30 derece sıcak altında tarlada gölgeliği olmayan traktörle herk etmek... Beyin sote !.. Böyle bir ortamda tavada yumurta gibi olursun... Kızmak ne kelime... Fıttırmak bu fıttırmak!..

Antidepresan T.A.Ş. krizden etkilendi mi, krizi aşmak için neler yapılabilir?

Etkilenmek ne demek... Ballıyız... Ballı !..

Antidepresan T.A.Ş.'nin krizden ''nemalandığını '' biliyorum... :)) Ne kadar kriz... O kadar psikopat.... :))Ne kadar psikopat... O kadar antidepresan... Sürümden köşeyi dönüyorum...:))

Piyango biletinin sonu hangi sayıyla biterse o bilet kazanır?

''Pi '' sayısını bilir misiniz ?.. Aha onunla : ''Pi '' ile biten... Sizin orada ''Pi '''yoksa ''Epsilon '' o da yoksa benim uğurlu rakamım: 9 'dur... 99 'u öneririm...

Sence en kalitesiz insan modeli hangisi?

Doğan görünümlü Şahinler... Bir de aslan postuyla gezen tilkiler... ISO 2009 Belgesi almak için rüşvet verenler var ya onlar da kalitesizdir...

40 yıllık çekirdeğe neden çiğdem diyorsunuz?

Ben Ankara'lı olarak hep ''çekirdek'' demiştim... Burada 40 yıllık ''çiğdeme '' neden ''çekirdek ''diyorsunuz diye, takılıyorlar... Amaçları, '' antidepresanımdan'' faydalanmak :))

Küçükten büyüğe torunların isimlerini neler?

En küçüğü ''kan kırmızısı "... Mahitap Melis Selek ; Mesut Ege İnan , Bahtiyar Berk İnan ve devamı seneye inşallah :))

Torunlar büyüdüklerinde ne olmalarını istersin?

Hepsinin de ''Karanlıklara projektör olmalarını'' dilerim... Her gece yatağa yattıklarında, ''Bu gün insanlık için ne yaptım?.. '' demeliler...

İzmir’deki bu kazılar 2010 na kadar biter mi?

Dünyada biten kazı görülmemiştir... İzmir'in de, dibi bulunana- kadar sürecektir... İzmir'in dibi de ancak 3000 yılında bulunabilir... O güne kadar sabırla, tavla, okey oynayarak beklemek gerek... Yoksa vakit geçmez :))

Milliyet Blog için fiş yazmak gerekse ne yazarsın?

'' Koş, editöre koş !.. '... ''Bak Ali !..editör abla seni önermiş ''...

'' Küsme kardeş, gitme yaz !.. yaz !.. yaz !.. '' '' Ahşâbî, ev yap !.." '' ''Metin, kraliçe seç !.. " '' ''Esma, tatlı yap !.. ''

Son olarak ne söylemek istersin?

2009 Yılı'nın, insanlık alemine, tüm yazarlara,dostlara, ülkemize ve size sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini dilerim...

:) Antidepresan T.A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanım Sayın Mesut Selek; bu yoğunlukta zaman ayırıp geldiğin için teşekkür ediyorum... Antidepresan T.A.Ş. siz değerli yöneticilerle ne kadar gururlansa az...

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin..

http://blog.milliyet.com.tr/mesut_selek/Blogger/?UyeNo=885908

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-yonetim-kurulu-baskani-mesut-selek/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..