Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
265
 

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Deniz Nazım

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Deniz Nazım
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Deniz Nazım... Şiir yazıyor, laf aramızda iyi de yazıyor, oldukça iyi... Duygusal romantik bir arkadaş. Koyu Beşiktaş taraftarı... Onu daha iyi tanımak için hadi buyrun...

Deniz Nazım kimdir?

Bu benim takma adım. Deniz Gezmiş ve Nazım Hikmet adlarından alıntıdır. Bu adı kullanmamdaki amaç, Nazım kadar kadınlara hislerimi ifade etmek, Deniz adını da memleket sevdalısı olduğum için kullanıyorum. Asıl adı Kurtuluş.

Devlerin aşkı cüce midir. Neden?

Hiç aşık olmadım bu yaşıma kadar. Ancak sanırım herkesin aşkı boyuna göredir. Bedenler ölçü olamaz aşka.

Acının ırkı mı olur rengi mi?

Acının ırkı olur zencilerin çektiği acıyı beyazlar bilmez.

Kleptomanlar sopalık insanlar mıdır?

Hayır değildir. Tedavi edildiğini de duymadım. Yalnız bu hastalığa mensup insanlar toplum tarafından da dışlanmamalı.

Yalancı tebessümle gerçek tebessüm arasındaki farkı nasıl anlarsın?

Gözler asla sırıtmaz. Bir de bedeni ele verir kendini. En önemlisi gerçek tebessüm iz bırakır bakarken yüzüme.

Beyefendi siz çiçek misiniz?

Buna bir anı ile cevap vereyim... Satış danışmanı iken adamın biri arkadaşına çay demlenene kadar takım elbiselere bakacağım dedi yanındakine, öbüre de ayakkabı reyonuna uzadı. Reyonuma geldi önce bana bakıp cesaret edemedi denemeye, benimde sinirim boğazımda buyurun giyinebilirsiniz dedim. Üç dört tane denedi. Tabiri caizse yüz verdik astarını istedi. Sonra krem rengi bir takım giydi ellerim falan titriyor tabi çay muhabbetini duyunca.

Bana aynanın karşısından, “bu beni açtı mı” dedi. Küfür boğazımda zaten, “ hayır beyefendi siz çiçek misiniz ki açacaksınız” dedim. Fena bozuldu.

Ben çiçek miyim evet kimse koparmayacaksa eğer. Hatta hep olmak istediğim bir çiçek var, Kardelen.

Zeyna ve Herkül evlense düğünlerini kır düğünü mü yaparlar?

Sanmam, düğünlerini kırda değil savaşın ortasında yaparlardı. Ne de olsa maceraperest insanlar. Belki deneyebilirler ama Zeyna çiçek yerine kılıç bekler hediye olarak.

Hayat üçüncü sınıf bir trene binip nereye gitmektir?

Bekleyen sevgilinin kollarına. Yahut memlekete gitmektir. Rusya’dan Anadolu’da bir köy mezarlığına. Hem fena da olmaz hani onca kedere ve özleme rağmen.

Antidepresan T.A.Ş. hakkında ne düşünüyorsun?

Ben arada alıyorum o dediğinizden. Aramız iyi sayılır onunla. Sevgilimden ayrıldığımda bir o anladı beni. T.A.Ş anlayamadım orasını. Bir aile olmalılar.

Motosiklet kullanırken kızların kaskı pembe, erkeklerin kaskı mavi olabilir mi?

Olmaz pembe kask satılmıyor. Zaten sürücüler motorla aynı renk olmasına özen gösteriyorlar. Pembe renk kask yaparlarsa ehliyetimi yırtarım. Zaten ata biner gibi çok hoş oluyorlar.

Trafik kurallara uymayanları eve gidip babamıza şikayet edebilir miyiz?

Edebiliriz. Babamız da zaten ne zamandır böyle güzel bir söz bekliyordu. Babalar değil mi zaten bu ışıkları sevmeyen. Ama zaten biz genelde babamla olduğumuz için “sesini çıkartma kim ne halt ederse etsin” diyor. Doğru ya, elalemin derdi beni mi gerdi.

Dilinin altında ne saklıyorsun?

Aşk.

Son olarak ne söylemek istersin?

Çok çevreci bir testti. Teşekkür ederim müdahil ettiğin için... Filistin muhabbetine girmediğin iyi olmuş yalnızca demagoji yapardık o zaman...

:) Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Deniz Nazım, şirketimiz bir aile gibi evet. Amaç mizah üretmek...

Şu an bu oluşumun içinde bulunuyorsun... Sana ait bir şiirle söyleşimize nokta koyalım.

Ne iyi ettin de geldin.... Sefalar getirdin...

Adını saklasaydım sesimde/Güzü bile/Baharasayardık/Sevişirken./Sevdanı/bırakabilseydin/Koynundan/Ellerine/
Yanmış maviler tutardık/Bir sen bir ben/Dünyaya göstermeden.

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1587622&rn=FH

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu yeni dizin iyi gidiyo...Sevgiler.

ay.şe 
 14.01.2009 14:06
Cevap :
:) İyi gitmesi bir yana çok keyifli gidiyor. Canımsın teşekkür ediyorum. Sevgiler.  14.01.2009 14:15
 

Gülmecelerimiz daim olsun! Sizin de kaleminizin gücü artsın! ("Zaten viagra yemiş gibi kalem, kızım, dur!" "E, ne diyelim o zaman?" "Kaleminiz boncuklu olsun, de" "Ne alaka, boncuk filan?" "İyidir iyidir, de sen" "Peki") Kaleminiz boncuklu olsun:))) Maviş maviş! Ruhumuzu açıyorsunuz. (Bak ne güzel dedin afferim sana) :))))

Emine Supçin 
 13.01.2009 20:12
Cevap :
:) Sayın Yazarım bu keyifli yorumunla neşe kattın... Sevgiler...  14.01.2009 10:08
 

Aslında tanımıyorum! Şiirden anlamam bilirsin. Nazım lafı geçince tamam bu şiirdir diyorum. Deniz şu ana kadar beni mahçup etmedi!!! Ben de yorumlar yazarak onu mahçup etmiyorum. Anlamıyorum Esma! Anlamıyorum! Senin yukarıdan aşağı şiirlerini bile zor anlıyorum Esma!! Diğer boş kısma reklam gelmiyor mu?

Ahmet Balcı 
 13.01.2009 17:54
Cevap :
:))))))))))))Yok Abi yaa reklam gelmediği gibi "şiire devam edersen kendimi yakarım" gibi teditler geliyor... Deniz şiirlerini keyifle okuduğum bir arkadaş... Abi şiirlerin iyi de Zehra vefasız çıktı... Sevgiler...  14.01.2009 11:30
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1929
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 656
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster