Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Ara, ara sıra da olsa

Ara, ara sıra da olsa
 

Bilmiyorum

Suç sende mi yoksa bende miydi?

Bunu bilmek neyi değiştirir ki şimdi ?

Belki de ikimizde de vardı hata

Belki ikimizde masumduk bir o kadar

Belki de yalnış olan, aramızdaki aşktı.

Sen bocaladın durdun kendi içinde

Bilinmezlikleri özleyip durdun.

Sen bağlanmaktan

Bense seni kaybetmekten çok korkuyordum...

Sen özgürlüğüne aşık

Ben ise sana tutsak

Ver anahtarını kalbimin

Ver ki ben de özgürleşebileyim

Sadece ara, ara sıra da olsa

Hiç olmazsa, iyi misin bileyim...



Not :Bu şiir son yazıma "çok zalimce" diye yorum bırakan sevgili "güzaltı" na ithafen yazılmıştır:))
 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..