Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ara sıra yokla beni...

Ara sıra yokla beni...
 

http://img100.imageshack.us/img100/3104/thorensgrammophone1907hi1.jpg


Ara sıra yokla beni
“Geçiyorken uğradım” de
selam ver
gülümse
hatırımı sor bana
biraz şundan
biraz bundan
konuşalım işte...
havalara gelsin konu
özlemlere değsin rüzgâr

Üşüdün mü?

Seni saracak
- dost kollarım var

Ara sıra yokla beni
Öylesine “Merhaba” de
eskimiş aşklardan
geçen yaşlardan
ağaran saçlardan
yitik yıllardan
- konuşalım işte

suya değsin taş

Susadın mı?

Sana verecek
sımsıcak
- göz yaşlarım var

Ara sıra yokla beni
Senin için “Uğradım” de
yüzünde tebessüm
elinde eski bir plak

geçen gün “Dinledim” de…

Şarkıları
- söyleyelim beraber
hepsi
aşk üzerine
yüreğe değsin ok

Özledin mi?

haydi
- otur yanıma
Sana diyeceklerim var…

................Solgun yamaçlardan süzülen
...................Bir tarla kuşuyum ben
.......................Biraz buruk
..........................Biraz kırık
..............................ama
..................................Memleket kokan

 
Toplam blog
: 79
: 1982
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Salyangozları bilirsiniz... Onları görmeseniz bile geçtikleri yerde bıraktıkları izlerden anlarsı..