Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Kasım '06

 
Kategori
İnternet
 

Araba yolda kaldı...

Araba yolda kaldı...
 

Telefon.

-Alo...

-Baba ben Umut...

-Hayirdir?...

-Doktordan gazete'ye donuyordum. Araba yol da durdu...

-Benzini mi yok?

-Galiba... Saffet Amca'mi aradim gelip, alacak...

Peki, dedik.

Saffet'in is yeri yakin. Gelip almis. Umut amcasini yerine birakip, kendi isine devam etmis...

Aksam, bes bucuk, yine aradi:

-Baba, ben gazete'den obur ise gidiyorum... Siz arabaya benzin goturur musunuz? Bulut'la?...

Umut'un 1994 model Ford Explorer'i var. Eski, meski idare ediyor... Ama bilirim, benzin gostergesi ile ilgili bir sorunu var. Oglanlara soylemistim. Bu arabanin benzin gostergesi yarim deponun altini gostermeden benzin doldurun... He, he, demislerdi...

Internet'e girdim. www.traffic.com diye bir site var. Yollarda ki trafik durumunu bildiriyor... Bizim gidecegimiz I-94 EAST neredeyse kapali... Tami tamamina dort kaza var... Yolun acilmasini, trafigin rahatlamasini bekliyorum...

Saat alti bucuk oldu... Hala kapali...

Bos durani Allah da, kul da sevmez deyip, size de bildireyim istedim...

Fotograf da, Umut'un kulusturunu goruyorsunuz... 1994 Model Ford. Umut is de, Ford yolun bir yerinde bekliyor. Ben de size yaziyorum.

Vallahi ve billahi, canli yayin gibi oldu...

Not: Asil soylemek istedigimizi soylememisiz... Internet'in nelere kadir olduguna bakin... Yollarda ki trafik durumunu canli izliyebiliyorsunuz!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..