Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Ankara
 

Aradaki uçurum

Soğuk çok soğuk bir cumartesiydi Ankarada,
Ulusta işimiz vardı,
Hal'e uğradık balık aldık,
Balıklar temizlenirken ben halin dışarısındaki bir bankta bekledim,
Çevremi inceledim,
İnsanları,
Yaşlı bir dede tekerlekli sandalyede, torunu itiyor,
Bir torba bozuk para verdi torununa balıkçıya gönderdi onu,
Gecikince kızmaya başladı
Diğer torununa "keşke seni gönderseydim, sen daha uyanıksın bak bu gelemedi" diyerek söylenip durdu,
Ağzında tek bir diş kalmış, üzerinde ince bir kazak, içindeki gömleğin rengi anlaşılmıyor kirden,
Yaşlı elleri soğuktan üşümüş, ovuşturuyor hiç durmadan,
Belli ki çok düşkünler,
Neden sonra torun göründü balıkçının kapısında,
Elinde 10 tl lerle ,
Dedeye verdi, dede o zayıf ve yorgun elleri ile saydı paraları ve torununun itmesi ile sandalyesini uzaklaştılar yavaşça,
Şöyle bir düşündüm,
Aynı kentte yaşayan ne kadar çok farklı statü ve farklı hayat var,
Kimbilir ne kadar çok ihtiyaç sahibi onlar,
Nereden kazandılar o bozuk paraları da bütünlemeye balıkçıya geldiler,
Üzülüyorum bu hayatları görünce,
Ama ne yapabiliriz ki,
Kendimizce bildiğimiz ihtiyaç sahiplerine yardım ediyoruz,
Bilmediklerimizi de umarım birileri biliyordur,
Onlara da yardım edenler vardır,
Gerçekten de uçurum var yaşam şartları arasında,
Hal'den çıkıp Bilkente Reale geldiğimde ise bu uçurumu fark etmem için çevreme bakınmam yetti ....
 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..