Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '22

 
Kategori
Deneme
 

Araf'ta

Çok uzun zamandır araftayım sevgilim.

Hem senden gitmemek için deli gibi çaba sarf ediyorum, hemde bir daha dönmemek için..

Bizi bedenlerimizi birbirine bağlayan ince bir çizgi var göbek bağı misali,

İkimizde ayaktayız,  uzaklaştıkca o bağ inceliyor, inceliyor.

İnceldiği yerden koparsa ikimizde nefessiz kalacağız.

Yaralı ve nefessiz.

Bu hayatta yaptığın herşey doğruydu da bir benmiydim yanlış olan ?

Ben eskisi gibi olacağım dedin, sessiz sakin çiçeklerimle kitaplarımla mutlu olacağım dedin.

Bu kadar yol katedildikten sonra sen eski sen olabilir misin ?

Dene sevgilim, biz diye birşey kalmadı Artık.

Yolun bundan sonrasında benım kavgam benımle.

Senin kavgan kendinle.

Bende kendi yolumdayım artık.

Ne yapsam içindeki öfkeni dindiremedim.

Tek bir hatam bütün doğrularımı götürdü  sendeki.

Hoşçakal..

 

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..