Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '22

 
Kategori
Deneme
 

Koku

Dün uzun bir süreden sonra kokunu doyasıya çektim içime,

Ne çok özlemişim..

Aklın öngördüğünü kalp bir türlü kabul etmıyor. 

Etseydi kimse aşık olamazdı aşk demek beynin tüm fonksiyonları devre dışı bırakmak demek değilmi?

Hala çok aşığım sana, kokuna, elllerimle sevebildigim dokunabildiğim kirli sakallarına, ve sana

Aşk en büyük aptallık hali..

Biliyorsun sevilmediğini, kabul edemıyorsun.

Ama ben ettim artık sevgilim. Bittiğine ikna ettim kendimi..

Yolun bundan sonrası benım kendimle olan kavgamdan ibaret.

Yanındaydım nefesındeydım. Sarılmadın bana.

Sen yine devrimci sol duruşunda başarılıydın.

Ve neyi fark ettim biliyor musun?

Biz bitsek bile ben ömür boyu kalbimde sana kocaman bir yer ayırmışım.

Hep var olucaksın yüreğimin en güzel köşesinde biz bitsek bile bu bitmeyecek.

Eline Diken batsa yaranı öpüp geçmesi için elimden geleni yapacağım.

En mutlu gününde seninle gülüp, üzgünken yanında olacağım.

Hayatımda Bir aşktan cok fazlasısın..

 

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..