Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

30 Eylül '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Aralik 2002'den fotograflar

Aralik 2002'den fotograflar
 

Aralik 2002 tarihi bizim aile icin onemli. Hayatimizda ilk defa mahkemeye ciktik. Hem de kendi ulkemizden binlerce kilometre otede. Bugun; Aralik 2002 tarihinde cekilmis dort fotograf buldum. Kirptim etraflarini, duzelttim.

Birinci fotograf Yagmur'un. Bulut'un dogum gunuydu. 2 Aralik 2002. Fotograf cekiyorum. Baktim Yagmur aglamakli. O'nun fotograflarini cekmedim diye uzulmus!... Yaslarini silemeden, cektim fotografini.

Diger fotograf yine Yagmur'un. Mahkeme gunu; 9 Aralik 2002'de cekilmis aile fotografindan aldim. Otuziki disini gostermis! Mutlu gunu?...

Bulut'un fotografi var. Dogum gununde. Suratinda kocaman bir sivilce...

Son fotograf Gaye'nin. Mahkeme gunu. O'da cok mutlu gozukuyor?

***

Biliyorsunuz; bu tarihden sonra neler oldu neler?

Denilene gore, Irak'ta milyona yakin insan can verdi. Saddam dahil...

***

Asagida; yukarida sozunu ettigim dort fotografi da yayinliyorum.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..