Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

Aralık ayında dizi fırtınası başlıyor.

Aralık ayında dizi fırtınası başlıyor.
 

Bu sene yeni başlayan dizilerle problemim olduğunu ve doğru dürüst seyredecek dizi bulamadığımı daha önceki yazılarımda yazmıştım. Nitekim büyük ümitlerle başlayan diziler sona erdiler. Bazıları da önümüzdeki günlerde sona erecek. Fatih, Görüş Günü Kadınları vs.

Bu sene başlayan dizllerden severek izlediğim 'Aramızda Kalsın' var sadece. Hatta daha önce izlediğim İntikam'ı bile ikinci plana iten bir dizi oldu AramızdaKalsın.

Ben gecelerimizi nasıl değerlendireceğiz diye kara kara düşünürken bugün okuduğum bir haber yüreğime biraz su serptı. Diyeceksiniz ki gece oku, veya arkadaşlarına git sohbet et, Ya da sinema veya tiyatroya git. Evim Caddebostan Kültür Merkezine çok yakın olmasına rağmen artık gece tiyatro veya sinemaya gidemiyoruz. Belki yaşımızdan, belki de alışkanlık diyelim. Sinema ve Tiyatro olaylarını hafta sonları gündüz vaktine kaydırdık. Arkadaşlarımıza da gidemiyoruz geceleri. Kitap okumak derseniz. Sanırım yaşımız icabı gözlerimizde oluşan rahatsızlıktan, gece ışığında okumak gözlerimizi yoruyor. Gündüz okumak daha sağlıklı geliyor gözlerimiz  için. Kısacası gece yemekten sonra Prime Time denen  zaman kuşağında iyi bir dizi seyretmek tercihimiz oluyor.

Okuduğum haberde Aralık ayında bir dizi fırtınası olacağı yazıyordu. Yeni başlayacak olan dizilere şöyle göz gezdirdim.

Sırası ile özetleyeyim. Berna Laçin, Burak Hakkı ve Müjde Ar'ın rol aldıklları 'Aşk, Ekmek Hayaller. Konusuna ve rol alan oyunculara bakarsanız bence şansı var.

Melis Birkan, Muhammet Uzuner ve Meral Çetinkaya'nın rol aldığı 'Saklı Kalan.'

Ceyda Ateş, Fırat Çelik'in rol ldığı 'Firuze'. Epey hadiseli oldu isminden dolayı.

Şafak Sezer ve Hande Ataizi'nin rol aldığı 'Altındağlı'

En sona favori dizimi bıraktım. Erdal Özyağcılar ile Demet Akbağ'ın rol aldığı 'Sevdaluk'. Tanıtımından okuduğum  kadarı ile Karadeniz insanını, doğasını, havasını ekrana taşıyacak olan bu Karadeniz dizisi biraz masal  ,biraz gerçek, bazen ağlatan, bazen güldüren bir dizi olacakmış.,

Erdal Özyağcılar ve Demet Akbağ çok takdir ettiğim, oyunlarını zevkle seyrettiğim sanatçılar. Bu güzel sanatçılar, Karadeniz'in eşsiz doğası ile buluşunca  nasıl biz dizi çıkar düşünemiyorum.

Kısacası ben Sevdaluk dizisini özlemle bekliyorum. Diğer dizilere de bu zorlu reyting yarışında başarılar diliyorum.Umarım gecelerimiz boş geçmekten kurtulur.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..