Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aranjues D'Amour...

Aranjues D'Amour...
 

Yağmur başladı...

Usul usul yağıyor...

Müzik dinliyorum...

Aranjues D'Amour çalıyor.

Müzik yağmur damlaları gibi.

Dökülüyor notalar sanki damla damla.

Yağmur var dışarda...

MP3 de Aranjues D'Amour çalıyor.

Aranjues D'amour...

Aranjues Mon Amour...

Dinliyorum yağmurun sesini...

Damlalara eşlik ediyor notalar.

Müzik çok güzel.

Ruhuma işliyor...

Sözlerini anlamıyorum...

Müziği anlıyorum sadece.

Aşkı anlatıyor müzik...

Yağmur var dışarda...

Aranjues D'Amour çalıyor içerde.

Bahçe yemyeşil...

Yağmur düşüyor yapraklara...

Yerlerde yapraklar...

Sarı. kırmızı, yeşil...

Yağmur var...

Mon Amour çalıyor hafiften...

http://www.youtube.com/watch?v=gJty8FwIpLw&feature=related

...

...

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..