Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '10

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
383
 

Ardından gözlerimi döktüğüm

Ardından gözlerimi döktüğüm
 

Ardından çok ağladım, buz tuttu kışında göz yaşlarım sevgilim, kadınımmm, ardından gözlerimi döktüğüm, merak etme artık alışabildiklerimiz dokunmuyo, alışamadıklarımızı da yok ettik hayatımızdan, yaşamanın en ince kıvrımlarında küçük beynimizin aptal illüzyonunda kandırmacaya devam. Bunları yazıyorum diye sanma çok kötüyüm, kaybolan duyunun yerine diğer duyu güçleniyor ya hayatta öyle, yaşamının bir uzvunu kaybedince başka bir uzuv güçleniyor. İş, siyaset, kültür edinimi ekseninde öz benliğime yabancı bir hayat sürüyorum. İyiyim ve mutluyum.

Sanırım bi taraftanda yaşlanmak değil eskimek bizimkisi namesi beklentilerimizi azaltıyor ve çırpınmaktan vaz geçiyor insan battığını kabullenince, bitti diyorsun artık, bitti ve bu beden çoktan toprak oldu bir bahara bile çiçek açamadan. Kısa bir yaz yaşamadım değil, hatta tüm yazlara bedel kısa, sıcak, sımsıcak, mis kokulu bir yaz. bunu bir sen hatırlarsın, aynı mavi bahçede iki çocuktuk biz o yaz. Kimse yoktu oyunumuzu bozacak, gülüyorduk, ağlıyorduk ama herşeyden zevk alıyorduk. Çocuktuk işte ne derdimiz olabilirdi ki. Kısa sürdü ama bitti. Şimdi o bahçeye beton attılar be özlemim, yüksek soğuk gri binalar diktiler. Pencereleri demirli yüksek binalar, kimse gülmüyor içlerinde, herkes birbirini kandırıyor o binalarda. Sen de taşındın zaten bahçeden, bitti işte artık yaz hiç gelmeyecek. Senle oyunlar oynayıp gülemeyeceğiz biliyorum artık, başka arkadaşım yok ki benim oyun oynayacak. O zaman büyüyüp o gri binaya taşınmak lazım, soğuk hayatlardan birinede ben daldımmı, uyuşturulmuş kaniş yavrusu gibi yem verene hav der yaşarım gider. Yaşadığım son sıcak günlerin güneşi, Sen şimdi soruyorsun ya nasılsın diye bana bazen, valla iyiyim, merak etme, sadece yaşamak arzusu yok içimde, bir kaç da ölüm aldım yeni çıkan modelinden, internetten 12 taksitle. Sensizlik öldürüyor beni, her seferinde bir tane ölüm açıyorum jelatininden şerefine. Hani olduğunu bilmesem umut olmasa içimde mutsuz olurdum belki ama varlığının şerefine iyiyim özlemim. seni seviyorum, özlüyorum seni sevip özlediğim zamanlar yaşadığımı anlıyorum ölmeme izin verme oyun arkadaşımm

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 46
Toplam yorum
: 21
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 854
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster