Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '10

 
Kategori
Kitap
 

Bütünün bir parçası- Steve Toltz

Bütünün bir parçası- Steve Toltz
 

Müthiş bir kitaba başladım, yüz sayfa kadarını okudum hemen tavsiye etmek istedim, hocam gerçekten müthiş bir kitap, o kadar eğlenceli akıcı bir dili var ki film seyredermiş gibi okuyorsunuz. Konusu o kadar etkileyici, o kadar yaşamdan ki karakterlerden bazen birinin bazen diğerinin yerine geçiyorsunuz. Suçun tarihçesi, filozofi, insan ilişkileri ve yaşamak üzerine 700 sayfalık bir sohpetin içindesiniz. Sohbet ettiğiniz insan da çok eğlenceli ve hoş sohpet biri, öyle bir anlatıyor ki siz sadece dinliyorsunuz.

Çoğu felsefe kitabından daha çok ama sıkmadan felsefe var ki bayıldım, içinden bir çok alıntı yapacaksınız emin olun.

http://tavsiyeland.blogspot.com/

Bu kadar reklam yeter muhakkak okuyun, daha önce okuyan varsa ve yorum yazarsa sevinirim.

Benim facebook ta bir grubum var, kurma amacım tavsiye edelim ki boşa zaman, para, emek harcamayalım, http://www.facebook.com/?ref=logo#%21/group.php?gid=112054715487809 vakti olanı beklerim.

 
Toplam blog
: 46
: 870
Kayıt tarihi
: 16.07.10
 
 

1971 Kırıkkale doğumluyum, özel bir şirkette muhasebe müdürüyüm, evliyim 2 çocuğum var...