Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '17

 
Kategori
Kitap
 

Özgün bir yapıt: Fethiye Yazıları

Özgün bir yapıt: Fethiye Yazıları
 

FETAV'ın hazırlamış olduğu ve bana da gönderme inceliklerinde bulundukları "Fethiye Yazıları" elimin altında… Kitap, Değerli uğraştaşlarım Recai Şahin ve Ünal Şöhret Dirlik ortak çalışmalarının özgün bir ürünüdür.

Fethiye ve ülkemiz yazarlarının ürünlerini değişik gazete, dergi ve kitaplar da okuyoruz. Ünal Şöhret Dirlik ile telefon görüşmemiz sonrasında  “FETHİYE YAZILARI” adını taşıyan kitap.”Muhsin Durucan PK:116 Kadıköy” adresime geldi. 

Yarınlara kalacak olan bu güzel çalışmanın içinde benim de (s.74)  “Fethiye diye diye” başlıklı, önceden Fethiye’de yayımlanan dergi ve gazetelerde yer alan 4 sayfaya sığdırılmış benim de yazım var. Çok sevdiğim Fethiye için az bile… Doğrusu sevindim, derim!

 

Ü.Ş.Dirlik’in adıma imzalayarak gönderdiği kitaba değinmek istiyorum. Kitap, Fethiye’de sanatımıza ve kültürümüze hizmet eden FETAV Kültür VAKFI tarafından hazırlanmış ve yayınlanmıştır. 1. Baskı 2016, Fethiye’de basılmıştır. Tertemiz, albenisi olan bir kapak içinde basılmış olup, 176 sayfadır. Yapıt, Recai Şahin ve Ünal Şöhret Dirlik tarafından hazırlanmıştır. FETAV komisyonunda adı geçenleri de anmak gerekirse: Ünal Şöhret Dirlik, Recai Şahin, Birdal Can Tüfekçi, Cahit Yargıcı. Dilek Dinçer, Işıl Dikici, Muzaffer Aydın, Neriman Şal, Sadettin Yalçın ve Timur Fidan

Giriş bölümünde Fethiye Kaymakamı Ekrem Çalık, Hasan Karakuş, Fethiye Belediye Başkanı Behçet Saatcı, Ünal Şöhret Dirlik, Recai Şahin, Dilek Dinçer kalimenden çıkan yazıları okuyoruz.

Verilen özgeçmişleriyle kitapta yer alan 46 yazardan yazılarına yer verilenlerin kimileri: Ahmet Günday, Ali Erdemli, A.İlhan Özdilek, Aziz Çetinkaya, Behçet Saatçı, Birdal Can Tüfekçi, Cahit Beğenç, Cahit Yargıcı, Coşkun Karabulut,  Dilek Dinçer, Hicran Balaban, Muhsin Durucan, Mustafa Kaşıkçı, Nergis Dirlik,  Nurettin Göztepe, Recai Şahin,  Sabri Kuşkonmaz, Sadettin yapıcı, Şükran Akannaç, Timur Fidan, Ü.Ş. Dirlik, Yükselecek Demirel ve Zeynep Yalçınkaya…

Ekinimize ve yazınımıza böylesi bir çalışmayı kazandıkları için uzun soluklu arkadaşlarım eğitimci yazar Recai Şahin ve Ünal Şöhret Dirlik’in yanı sıra katkıda bulunanlara teşekkür ediyor, başarılarının sürmesini diliyorum. (Ayrıca, Recai Şahin ve Ünal Şöhret Dirlik’in acılarını bir kez daha paylaşıyorum!)

Anlatılmaz yaşanır yaklaşımıyla kimi kitaplar, tanıtılmasına koşut okunur…

*

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..