Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '14

 
Kategori
TV Programları
 

Arka Sokaklar’da Emre Koç’u görmek fanları sevindirmişti

Arka Sokaklar’da Emre Koç’u görmek fanları sevindirmişti
 

Kanal D’nin ekran klasiği Arka Sokaklar 9. Sezona yepyeni yüzlerle başladı. Oyuncu değişikliğini geçtiğimiz sezon sonunda verip, genç kadrosu ile de bu sezona start verdi. Ekranlarımızda polisiye kulvarındaki Arka Sokaklar dizisi bir başarı abidesidir. Bir bölüm içerisinden konuyu der-top ederek dizi takibinin kolaylaştırması ile televizyonlarımızda formülü çözmüş bir dizi olarak tanımlanır.

Yeni sezonuna Can Nergis, Müge Boz, Beril Kayar, Emre Koç gibi taze isimlerle diziye yeni soluk getirmek istendi. Herkesi takip edemiyorum ama Emre Koç fanlarının twitterda bu mutluluğu tüm dünyaya duyurmak için uçuştuklarına yakından şahidim. Arka Sokaklarda Ece Dündar ( Müge Boz ) komiserin nişanlısı olarak, Çağlar karakterin ile Emre Koç ekranda göründü ve fanlar çıldırdı.

Emre Koç’u Adını Feriha Koydum isimli dizide Yavuz Sancak karakteri ile tanımıştık. Bu dizi ve karakter Emre Koç’un kariyerinde oldukça önemlidir. Oyuncu, Yavuz Sancak sayesinde ününe ün katmıştır. Emre Koç’u ekranlarda Adını Feriha Koydum, Kanıt, Aşk Bir Hayal, Akasya Durağı dizilerinde izlemiştik. Ne yalan söyleyeyim Arka Sokaklar dizisinde görünce de pek sevindim.

Ece ve Çağlar’ın nişan atmasına kadar işler yolundaydı. Evet, Ece’nin yoğun iş temposu Çağlar’ın canını sıkıyordu da Çağlar, Ece’yi aldatınca ipler koptu. Bu neyin göstergesi olacaktı çok merak ettim. Ece’ye yeni bir aşk yazmak mı istemişti senaristler? Yoksa bir süre sonra ilişkinin sorununu çözeriz diye antrak mı vermişlerdi?

Emre Koç’un ekranda görünmesi, oyuncunun dizinin içerisinde yer alması fanları çok mutlu ediyor. Umarım senaristler Emre Koç’un canlandırdığı Çağlar’ı tamamen ortadan kaldırmazlar. Kısacası Emre Koç’u daha uzun süre ekranda görmek istiyoruz! Emre Koç, çok özlendi ve çok seviliyor haberini ben vereyim de…

Hayatta sevenlerinizin çok olması dileği ile…

Not: Burada yazılan bütün yazılar elektronik imza ve zaman damgası güvencesi altındadır. Yasal hakları korunmaktadır, hiçbir şekilde kopyalanamaz ve kullanılamaz!

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

 https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fba%C5%9Fa/145170645649459

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..