Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '10

 
Kategori
Dostluk
 

Arkadaş

Arkadaş
 

ArkadaŞ


Arkadaş, insanın kendisine verdiği hediyedir. (Stevenson)

Doğru söze ne hacet demekten kendimi alamıyorum. Bu söz üzerinden yola çıkacak olursak, Hayattın bana sunduğu binlerce hediyeden kendime seçtiğim hediyelerin hepsi çok özel. Aslında bir elin parmakları kadar az sayıları hediyelerimin ama bu durum onları dahada özel yapıyor. Yapı gereği soğuk bir insanımdır kolay kolay sevemem, sevdimmide kolay silemem. O yüzden az ama özdür arkadaşlarım. Öyleki aradığım her an yanımda buldum onları. Birlikte üzülüp birlikte güldük. Sevincimiz gibi üzüntümüzde ortak oldu hep. Kötü deneyimlerimde oldu ama bunlar farklı.

Mesela, Özgül çocukluk hediyem. Kendimi bildim bileli arkadaşız. Konuşmaya gerek yok bir bakışımızla anlaşırız. Abartmıyorum hani derler ya çiğerini bilirim diye o hesap. Onunla konuşmak dünyanın en güzel şeyi. Çok özel benim için özgül uzun yıllardır arkaşız geriye dönüp baktığımda bir kırgınlığımız dahi yok. Mesela üniversiteyi Konyada okudu 4yıl ayrı kaldık görüşmeyi geçtim, aylarca konuşamadığımız oldu. Ama neden demedik hiç bir zaman çünkü biliyorumki ben onu nasıl düşünüyorsam oda aynı. Onu gönlümün en güzel yerine oturttum. Arkadaşıma Aristo’nun bir sözünü hediye ediyorum. Gerçek bir arkadaş, iki gövdede yaşayan bir ruhtur. Çünkü bu söz bizim için söylenmiş.

Burçin subaşından hediyem. Lise yıllarında tanıştık burçinimle. Muhteşem bir insan diyebilirim burçinim için. Nerede ne yapılması gerektiğini bilir. Gözüm kapalı güvenirim. Güzel arkadaşım herkeze hakettiği kadar değer verir. Haksızlığa asla gelemez. Burçinimle bir anımı anlatmak istiyorum. Zor günler geçirdiğim bir dönemde burçin, hatice, efsun, ben oturmuşuz ben anlatıyorum onlar dinliyorlar. Burçin (karar senin ama şunu bil insan yeri geldimi seni bu yaşa getiren annesiyle fikir ayrılıklarına düşüyor. Geçirdiğin günler zor evet herkafadan bir ses çıkar ama hepsiyle aynı düşüncede olman imkansız. Önemli olan esas oğlanla aynı fikirde olman.)dedi. Bu sözü uykumdan uyanmamı sağladı. Olmasaydı belki bugün daha farkı olurdu işler. Canım arkadaşıma Hz.Ali’nin Kişi arkadaşı ile ölçülür.sözünü hediye ediyorum.

Hatice yada deteji oda subaşı hediyelerimden biri. Anlatılmaz yaşanır hatice. Deli dolu zıpır çocuklar gibi. Anı anına tutmaz. Bir bakmışsın oturuyo, bir bakmışşın gitmiş. Hızına yetişmek zor yaramaz arkadaşım benim. Gözüde, elide açıktır. Tüm cinlikleri hatice bilir teknoloji konusunda bilgi işlem müdürleri eline su dökemez. El açıklığına gelince bu özelliğini ailesinden almış. Ailecek tanışıyoruz dedeciği’nin büyük dayılarım’ın üzerinde emekleri çokmuş. Annesininde bizim üzerimizde emeği çok canım sayime yengem benimJ mesela bir anımda hatice ile lise yıllarında selçuğa aldiğım ilk hediyeyi haticeden aldığım borç ile almıştım. Haticeme hediye sözüm . La Bruyere’nınBirbirimizin küçük kusurlarını hoş göremezsek arkadaşlıktan birşey anlayamayız sözü. Sevi Seviyorum.

Kuşş didem tanışıklığımız lise yıllarım ama samimiyetimiz bu yıl oldu iyikide oldu hem dışarıda hem iş yerinde neşe kaynağım oldu. Didem çok dobra bir insan neyse o arkaşlarına çok kıymet verir, içten çok temiz bir güzelliği ve gülüşü var insanın içini ısıtıyor. Gerçi bu aralar biraz sıkıntılı kuş ama biliyor mor çatı emrine amede birlikte aşıcaz sorunlarımızı. Dertler paylaştıkça azalır, sevinçler paylaştıkça çoğalır. Canım arkadaşım Allah gülen yüzünü hiç soldurmasın sana hediye sözüm Claude Mermet’ten Arkadaşlık kavun gibidir. Neden mi? Bir tane iyisini bulmak için yüzlercesini yoklarsanız da ondan. Ben şanlıyım yüzlercesinin içinden seni yanımda buldum.

Figennn tipik bir aşk kadını. Sevince gözüde gönlüde kör olanlardan ne kadar anlatırsan anlat dinler ama uygulamaz. Sürekli dalgın ve düşünceli. Yüzüne yerleşmiş hüzün gülse bile gitmez ama dikkatli bakınca gözlerine aşkı görürsün orada. Sana hediye sözüm arkadaşlık üzerine değil Anne Louise Germaine de Staël’in bir sözü Aşk bir kadının hayatının tümü, bir erkeğin hayatının ise bir bölümüdür. Bunu hiçbir zaman unutmaman ve aşk dolu günler dileği ile.

Seduş hayatımın kadını. Hayranım kişiliğine, duruşuna, düşüncelerine. Herşeyiyle mükemmel kuzenim. Alan yaşadı seni. Hani derler ya 10parmakta 10marifet diye aynen oyle. Sana hediye sözüm Cervantes’ten Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim.İyiki kuzenim ve sırdaşımsın.

Voltaire’nin dediği gibi Hayat, arkadaşlıktan daha büyük bir hediye vermez.
Hayattan aldığım en değerli hediyeler, hepinizi çok seviyorum.

 
Toplam blog
: 4
: 609
Kayıt tarihi
: 27.07.10
 
 

Özel sektörde çalışan aynı zamnda okumaya çalışan, bununla da yetinmeyip bir de evlenmeye çalışan..