Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Artık ben de yazacağım,

Artık ben de yazacağım,
 

Eskiden blogda yazardım ve bir süredir yazmıyordum. Şimdi yeniden ve ciddi olarak yazarlık duygularım depreşti. Belki beni de okuyan 3-5 kişi çıkar. Yazarken kimseye akıl vermek niyetinde değilim, sadece yazdıklarım acaba yerinde mi diye düşünürüm. Sansasyonel konuları yazmak diye bir tasarım yok. Ne olursa elime hangi kaval geçerse onu çalacağım. Bir gün kış, bir gün güz, bir gün bahar.

Siyasi konularda da yazacağım fakat, kimse kırılmasın hiç bir partiden değilim, kimse yalanmasın hiç bir partiden olmak niyetinde de değilim. Türküm, doğruyum, sağlıklı ve mutluyum ve yine blogcuyum.

Her kes beni her şekilde tenkid edebilir. Belden aşağı olmasın yeter. Nasıl mı?

Temel otobüste muavinmiş ve binenlere bağırıyormuş,
"İleri cidelum, ileri cidelum"
Gençler başlamışlar taklide: İleri cidelum, ileri cidelum..
Temel sesini yükseltmiş :
"O kadar da ileri citmeyelum."

 
Toplam blog
: 45
: 2970
Kayıt tarihi
: 12.06.06
 
 

İstanbul Hukuk 1990 mezunu. Hukukçu. 1997 T.o.d.a.i yüksek lisans başlama yetkinliğine sahip.&n..