Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '10

 
Kategori
İzmir
 

Asansör sokağının gelinleri :)

Asansör sokağının gelinleri :)
 

Dario Moreno Sokağı aslında ismi de, ben diyorum ''Asansör Sokağı'' diye :)

Çok güzel bir sokak.

Manolya ağaçlarıyla, eski binalarıyla, sokağın sonundaki asansörüyle kendine has bir karaktere sahip.

İzmir'e arka plan fonu olmuş sanki :)

Sonbaharda yağmur altında, yazın manolyaların gölgesinde çok hoş bir görünümü var.

Düğün mevsiminde bir de gelinler oldu sokağımızda.

Eski binaların taş merdivenlerinde düğün fotoğrafı çektiriyorlar hep.

Yaz boyu gelinsiz kalmadık :)

Akşam eve dönüşte illa bir gelin ve damada rastgeldim :)

Bazen birden fazla gelinin arasından yürüyüp geçtiğim de oldu eve çıkarken.

Pırıl pırıl gençler :)

Mahcup gelinler :)

Heyecanlı damatlar :)

Onların hallerini görünce bütün yorgunluğum gidiyor :)

İçim açılıyor :)

Mutlu oluyorum :)

Yeni bir hayata elele adım atıyorlar :)

Onların coşkusu belki beni mutlu eden :)

Yanından geçene, uzaktan bakana bile sinen bir mutluluk bu :)

Çocukluğumdan beri gelin görünce sevinirim :)

Dilek tutarım :)

Kabul olduğuna inanırım :)

Onların mutluluğu için de dua ederim :)

Bir ömür boyu aynı yastığa başkoysunlar, dizlerinin dibinde torunlarının cıvıltısıyla neşelensinler isterim :)

''Aminnn'' derim içimden :)

Tül tül gelinlerin arasından süzülmek çok güzel :)

Onlara gülümseyip geçmek daha da güzel :)

İzmir güzel :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..