Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Aşk, aşığa hediyedir

Aşk, aşığa hediyedir
 

Aşk, aşığa hediyedir


Geçen zamanın üzerinde

Son baharında kıyısında

Hüzün satan geceye

Renkli düşlere gebeyken

Omuzlandığın o yükle büyürken

Yüreğin dizgin tutmazdı

Solgun ve suskun bir bekleyişle

Çocuksu bir aşktı bizimkisi

Sakıncalıydı, tutkuyla beslenen

Göğüme yoldaş, gönlüme sırdaştı

Gözlerinin dikenleri batmıştı ömrüme

Ne kokusu kalmıştı ne de buhranı

Ses vermeyen gecelere set vurdun

Tanımı zor ama yaşatmak kolaydı acıları

Tek yönlüydüm sancılarımla kıvranırken

Yazmalarım kıyafetsizdi bakışlarına

Cevapların öksüzdü, susuşlarından

Odalarım ayaz atmıştı, terk edişinden

Uygun bir halat atamadım damarlarına

Bilemedim ki ne yana döneceğimi

Dilsizdim senin iklimine

Ya geç kaldım ya da sen öndeydin

Zamansız bir geçişti, üzerimizden

Yitip gitmekteydi içimdekiler

Yalın ayak çırılçıplak kalışlarında.

Katledilmiş duyguların ölmekteydi

Yarım kalmıştın ama aşkın tamdı

Bir kenara atıldın düşlerinde

Yana yakıla ateşlerde yandırıldın

Yenik beklentilerin ardından

Bir bıçak sapladın kalbime

Ama öldüremedin sen öldün

Çünkü âşıklar ölümsüzdü

Yitip giden zamanın ardından

Geriye kalan bendim

Düşe kalka öğrendim aşkı

Yalnızlığıma sarıldım

Düş ki düşlerimden özelim

Ben bu düşlerden uyanayım 

Aşk; aşığa hediyedir ve ben giderim.

************************

Ve gün gelir söylenir bazen; Der ki insan;

*Yüzü güzel olana kaç yıl doyulur, İçi güzel olana bir ömür verilirken.

*Sözü doğru olanın özü de doğrudur

*Aşka tarif değil, arif lazım yiğidim.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..