Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk'a susadım

Aşk'a susadım
 

Her şey üstüne geliyorsa bazen, sıcacık bir ele ihtiyaç duyuyorsan emin ol özlemişsin. Kalabalıklar içinde ne zordur boynu büküklük bilir misin?

En mutlu göründüğün an aslında en mutsuz olduğun zaman. Kim nerden bilsin ki gönül, fırtınalara ev sahipliği yapan koca bir liman. Sessizce beklersin. Demir atan her gemi, giderken bir parça da senden alır usuldan ve buram buram yalnızlıktır duygulardan geriye kalan. . .

Özlemle baktığın her yeni göz yerini hüsrana bırakır.. İçtenlikle kucakladığın duygular haber vermeden kaçıp gider. Kırıldıkça daha sıkı bağlanırsın yenilere. Küsmezsin terk edip gidenlere. Umut yürekte yeşerdikçe bilirsin ki Aşk kapıyı çalar sessizce. . .

Söylesene Sevgili ne zaman eşlik edeceksin bana? Elimi tutup içine çekeceksin bir nefeste?

Hiçbir şey düşünmeden sarılalım istiyorum. Yeni anlamlar yükleyelim yaşadığımız ana. Her gün birbirimizi görelim ama hiç görmüyormuş gibi de özleyelim. Sonra omzuna yaslayayım başımı. Hiçbir şey düşünmeden rüyaya dalayım. İyi ki varsın diyeyim. Birine güvenmenin huzurunu hissedeyim derinliklerde. Kokunu sevgiyle içime çekeyim. Her sabah uyanınca aklıma ilk sen gel. Gün içinde olur olmadık her an özleyeyim. Sesini duyamadığımda endişeleneyim. Bir sonra ki gün daha çok özleyeyim. Birlikte gülelim yeri gelince de ağlayalım. Hayata dair ne varsa birlikte yaşayalım. . .

Ben gönlümü sana gönderdim sevgili. Beklediğim uzaklardan gel ki içimdeki özlem dinsin.

 

 
Toplam blog
: 12
: 610
Kayıt tarihi
: 25.05.12
 
 

Pınar Elmas 6 Mayıs'ta İzmir'de doğdu. İzmir Karşıyaka Lisesi'nden sonra eğitimini Kocaeli Üniver..