Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Aşk Bende ki sana benzer

Aşk Bende ki sana benzer
 

Gözlerimi avucunda açtım, elinde yürek, her gülümsemende ömürlük dudak izlerim ...


Bugün pazar...

Sana yumuyorum gözlerimi, ayaz vuruyor birikiyorsun, göz çeperim olup batıyorsun, kal diyorum. Kal !

Gözlerimi açmak istemiyorum. Çok uzaklardan el sallıyor gülüşün. 

Bugün pazar...

Koynumda senli benli düşler ile değil, ellerinde sen kokan kahvenin tadı ile.

Kahvenin kırk yıl hatırı ile değil,  canıma hayatım kelimesini katarak.

Yüreğine yüreğimi sığdırarak uyan diyen sesinle uyanmak güne.

Bugün pazar...

Koşasım geldi yine senli düşüncelerimi gökyüzüne savurarak,

Saçlarma inat değil...

Sol yanım buz tutmuş sağ yanıma bakarken, solun soğuk yanı sıcak

yanımı uyandırıyor, gözlerim  sana açılıyor. 

Bugün pazar ...SEN,

Açma gözlerini , sadece dinle. Bu sabah kulağına İrem Derici'nin  ^^  Dualar eder insan bir ömür için,

sen varsan her yer huzur huzurla yanar içim.  Bu şarkı kalbimin tek sahibine ömürlük yarime, gönül

eşime bahar sensin bana gülüşün cennet .^^ şarkısını söylerken sana,

Haydi usulca gülümse cennetimden ama uyanma daha !

Hüsnü Arkan-Birsen Tezer'in  ^^ Bugün dağların dumanı aralandı hoşgeldinn, ahh ışıklar içinde kaldım

yandım efendim , sen bana yangın ol efendim ben sana rüzgar,  tutuşsun gün yansın geceler sabahlara

kadar, Bugün günlerden güzellik sefa geldin hoşgeldin.^^ şarkısı ile  Sen benim hiç ummadığım anda

gelen hediyemsin ,

Hoşgeldin leyl gözlüm,

Hoşgeldin habibim diyorum.

Aç gözlerini usulca,  haydi şimdi !

Ferhat Göçer tınısı ile ^^  sana sarıldığım gibi sarıl bana.^^

Ve güneş

Ve yağmur

Ve gökkuşağı

Ebe gümeci,

Ve...

Gitmek aşka

Gitmek sürgüne

Ve kendime

Ve hayallerime

Ve..

Ve müzik !

Aşk SANA, sende yoğunlaşan BANA benzer.

 *

*

Zamansız !

Aşk sınıyor buğusunda.

*

Nurettin Rençber, AşK sana Benzer ..''Birgün çıkıp gel uzak yollardan, Benim can yaramı sarmak için  çünkü bir nefes ki aşk''  ..

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..