Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşk hikayesi

Aşk hikayesi
 

hikayenin başladığı masala dönüştüğü yerdeyim


Bir aşk hikayesi okuduğum
delisinden akıllısına
uzun saçlı güzellerin
ve de illaki şarışınların anlatıldığı
bir aşk hikayesi
her satırında
kelimelerin seviştiği
kaçıncı bölüme kadar
göz yaşlarının beslendiği
her anı
diğerinden çalıntı sahnelerle donatılmış
bir yerinde aldatılmış
garip bir aşk hikayesi
ele avuca sığmaz bir züppeyle
gözü henüz açılmamış
güzel bir sarışının
acayip hikayesi
bendeğilim bu züppe
o yüzden rahatım
bakmayın zorla süslemeye çalıştığıma
kelimeleri
kız hakkaten güzel gerek yok zaten
konacak dalı yok o delikanlının
ne kadar kenar mahalleden de gelse kız
azcıkta yakmış delikanlıyı
yüreğinde başka birinin
bırakın kalıntılarını
ayak izleri bile yok
kim sevmezki bu güzeli
oğlan bindiği dalların hangisinde tünemiştir
kimbilir
hayalindeki resimleri karalarken
geçen günlerin sayfalarına kız
hepsine ayrı bir mutluluk
hepsine ayrı tebessüm yapıştırır
kenarlarına sayfaların
olmaz demeyin
yürümez demeyin
şuan öyle bir yerinde kaldım ki hikayenin
bırakamıyorum
ağladığı sahneleri çoktan geçtim
ve nedense çok azdı ele ele dolaştıkları
bir kahvede yüz yüze sabahladıkları
ya suskun geçiyor
ya gözlerde kayboluyorlar
denize baktıklarınıda okumadım hiç
kızdan bahsederken hikayede
masumiyeti her yerine yapışmış
saçları rüzgara karışmış
gözlerine bir kelime bulunamamış
yani yeterince anlatılmamış gibi geldi bana
işte burada kırıldım yazara
çocuktan üstünkörü geçilmiş
hani sanki kızın gölgesinde ezilmiş
fenada edilmemiş
işte burda hakverdim yazara
okuyorum da hala
nerdeyse sona geldim
yazık edecek bu çocuk kıza
müdahale edebilseydim
çekip alırdım hikayenin içinden
saklardım başka bir hikayenin
satır aralarına
yada yeniden yazardım allah aşkına
kapağı kapatsam kaybolacaksın
biliyorum güzel kız
ben yüreğimide açtım sana
gel en baştan başla
sen o sarışın güzel kız ol
bende senin için yanan delikanlı
güzel bir aşk hikayesi çıkartırız
sen hiç canını sıkma

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..