Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Seninle büyüseydim

Henüz yaşım yetmiyordu
sensiz olmanın acılarına
büyü demedin bana
gözlerinin gölgesinde bıraktın
ışığını başkalarına verirken
hala küçük şişelerde saklarım
gözyaşlarını
ve hep öldürmek istedim seni ağlatanları
büyü demedin bana
ben sensizliklerin damlalarında büyüdüm
hala sevmem o mahalleyi
seni beklediğim köşelerin
ayak izlerimin
ozaman çocuk olmamın acısını taşıyorum
henüz yaşım yetmiyordu
ama seni seviyordum
mahsun bakışlarımın resmini çekmiştin
saçlarımın parmaklarına değen tellerini saklıyorum
ayrıldığın günü mahalleden
hatırlıyorum
bütün defterlerime adını yazmıştım
misketlerimin hepsini dağıtmış
hiç acımamıştım
yalnız kalmayı
en çok o günden sonra sevdim
hala yalnızım
büyü demedin bana
ama ben büyüdüm
ne olur karşıma çık
duvarımdaki resmin hergeçen gün dahada büyüyor
artık sığmıyorsun yüreğime
keşke gitme diyebilseydim
seninle büyüseydim

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..