Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk için bazen denge kaybetmek, hayattaki dengeyi bulmanın en güzel noktasıdır.

Bir süredir İtalya’dayım, çok yer gezdim, bir çok yerini gördüm... Ama bu hafta sonu gittiğim Roma başkaydı, hissedilir derecede farklıydı onu farklı yapan nesiydi? Hem tarihle iç içe oluşu hemde bir o kadar metropol oluşu…Zamansızlığın kentiydi..

Aşktı kelimesi… Akdeniz’in sıcaklığı ama her ne kadar benim olduğum zaman çok soğuk bir hava olduysa da hiç problem değildi bu çünkü ben bir başka zamanda, çiçekler açmışken, ağaçları yeşillenmişken yeniden gelecektim ona problem değildi. İspanyol merdivenlerine bakan muhteşem manzarasıyla Roma’nın en güzel noktası olan belki de, Villa Medici’de kalacaktım.

Kalabalıkla hareket etmenin ahengini yaşadığınız bir yer Roma…kalabalık belki başka bir yerlerde sıkar canınızı ama Roma’da hayır…

Sokakları, caddeleri, binaları, binaları sarmalayan ışıkları, turistleri, dünyanın her dilinden konuşan insanlarla dolan caddeleri, onlar için sıradan olan dünyanın modasına yön veren sanatçı millet…sanatçı milletin en büyük moda markalarının boy gösterişi, kendi memleketlerindeki havaları. Cool bir kent Roma. Bunun için çaba harcamadan cool olan bir kent çünkü ruhunda var bu... onu mutlu eden de bu, bizi de mutlu eden buydu.

İki gün boyunca çılgın gibi gezdik, her yere yürüdük, haritamız elimizde parçalandı, birkaç harita eskittik…(bu arada Roma haritasını her yerde bulabilirsiniz, mükemmel bir düşünce bu, çok pratik ve ücretsiz)

Sokaklarında dolaşırken kahvenizi yudumlayarak, şehrin sesini dinleyebildiğiniz bir kent.

Aşk duygusunun sizi sardığı, aşık değilseniz bile hayatın size yapacağı sürprizleri dört gözle beklemeye başladığınız, istediğiniz, sevmeyi özlediğiniz, seviyorsanız daha fazla aşık olduğunuz bir kent Roma…

Aşk için bazen denge kaybetmek, hayattaki dengeyi bulmanın en güzel noktasıdır. Korkmamak lazım sadece, kırılmış olsa da kalp, yeniden tekrar tekrar aşka inanmak…

Aşka yeniden güvenmenin iyileşmenin tek yolu olduğunu hatırlamak…

"Aşka uçarsan kanadın yanar. Aşka uçmazsan kanat neye yarar?"
"Aşka vardıktan sonra kanadı kim arar?"

Aşk çeşmesinde tuttum dileklerimi, attım paralarımı, düştüler suya... ben düşündüm, hayal ettim... aşkın bana doğru geldiğini hissettiğim, evimden uzakta, döndüğüm zaman küçük bir mutluluğun bana yeteceğini çünkü bana yeten küçük mutluluğun aslında bir dev olduğunu bildiğim... bir bekleyenim var belki ve ben dönüyorum evime...

“Kanatlarımı çırpıyorum, varacağım küçük mutluluğuma doğru yola çıktım, geliyorum..”

Aşkla ve sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 36
: 1049
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

Merhaba, Kadıköy doğumluyum. Beş yaşında başladığım ilkokul serüvenim ana kucağından ayrılan ..