Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk İçinde Nefreti de Barındırabilir..

Aşk İçinde Nefreti de Barındırabilir..
 

AŞK GÜNÜMÜZDE YAŞANAN EN OZEL DUYGUDUR.

Pekiyi Aşk içinde nefreti barındırır mı?

Aşk aslında sevginin daha yoğun yaşanmasıdır. Sevgi var olduğu sürece aşk ta var olacaktır.

Nasıl oluyor da nefret Aşkın içinde var olabiliyor?

Aşk bakıldığında her anı ile mutluluğun yaşandığı ve güzel anların çokça yaşandığı bir dönemdir.

Sevgiliniz mükemmeldir. Siz onsuz yoksunuzdur.

Genelde de aşk delice tutkulu ve aralık verilmeden yaşandığında doruk noktalarda gezersiniz.

Kadın muhteşemdir .. Erkek ise aşkı yaşatandır. Kadın aşktır. Erkek ise kadından aldığı duygu yoğunluğu ile aşkta çok şeyler yaşayandır.

Aşkın içinde ilk dönemde asla nefret yoktur. Bir ömür sürecek aşka yelken açılmıştır.

Nefret asla yoktur. Çiftler aşkın doruklarında gezerler.

SEVGİLİM SENİNLE VAROLDUM.. SENSİZ HİÇİM..

İlk dönemde gerçek aşk budur. Her şey çok güzeldir.

Çoğunlukla aşk deli dolu veya doludizgin sürer. AŞK BİR ÖMÜR BOYU BÖYLE SÜRER..

Bu beklenir. Ama maalesef böyle olmayan aşklar bitebilir.

Süresi belirsizdir. Ama biten aşklarda işte nefret dediğimiz gizli bela su yüzüne çıkar..

AYRILIKLAR DA NEFRET TOHUMLARI ATILABİLİR..

Ayrılık ve boşanmalar....

Hiç görmek istemediğim anlar.. Ama maalesef hayatın içinde var..

İki medeni insanız denir.. Ayrılmamız gerekiyorsa bu süreç yaşanacaktır.

Nefrete neden döner? Neden sakin kalamayız?  Duygularımıza hakim neden olamayız?

Senden nefret ediyorum neden denir?

Tüm bu soruların tek cevabı vardır. Empatiden yoksun sadece kendi egolarımız..

Benim gibi güzel bir kadın..yakışıklı karizmatik erkek..Çok arar benim gibisini..Asla bulamaz..

Yazık ben bunu hak etmedim..

Bu tip sözler konuşulur ve düşünülür..

Biraz da hoşgörü yok olur.. Bir de ben sana demiştim diyenler çokça çıkar..

Tüm fotoğrafa  bakıldığında ister aşkta ki bitiş, ister evlilik boşanmalarında hiç karşınızdaki eşinizin veya sevgilinizin haklı olduğunu düşünemeyiz.

Hatalı olan benim .  SUÇ VEYA ELEŞTİRİ OLACAKSA SEVGİLİMİN BİR HATASI YOK..bunu diyen kişiler erdemli ve olgun kişilerdir.

NEFRETE BOYUN EĞMEK , HERŞEYİ KAYBETMEKTİR.

Nefret edilecek kişi yakın dönemde sizin eşinizdi.   Aşkınızda partnerinizdi.

Ne oldu da böyle oldu? Hata aramamak  gerekir. Biten her şey  yeni başlangıç demektir.

Nefret aşkın bitişi ile hemen başlar. Senden nefret ediyorum..

Uzun süreli aşkınızda bu bitiş sizin yok oluşunuz olarak düşünülmemelidir.

Nefret kazanmamalıdır. AŞK BİTTİYSE DOST KALINMALIDIR..

Sonuç olarak, hayat devam ediyor..Değerli olan sizsiniz..

Aşk

sevgi

dostluk

kazanmalıdır.

Nefret daima yok olmalıdır..

Sevgilerimle..

 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..