Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk olunca

"Aşk" olunca herşey güzel oluyor.

"Aşık olduğunuzda herşey tospembe görünür" derler ya.. Ben katılmıyorum o düşünceye, diğer renkler nerede?

Aşık olduğunuzda beyninizin hücreleri okadar renkleniyorki, yedi ana rengin tüm varyantlarını yaşamanız mümkün.

Çok renkli oluyor beyin hücreleriniz.

Renklerinizi insanlara, canlı ve cansız varlıklara yansıtıyosunuz.

O kadar hoşgörülü oluyosunuz ki etrafınıza, kızamıyor, öfkelenemiyosunuz..

Trafikte sizi hatalı sollayan sürücüye acı acı söylenmiyosunuz, "Vay dangalak" deyip geçiyosunuz.

Satmış olduğunuz ürünü, bir hafta sonra "modelini beğenmedim, iade etmek istiyorum" diyen müşterinize öfkelenmiyosunuz.

Size randevü yeri ve zamanı veren arkadaşınız zamanında gelmediğinde kızamıyosunuz.

İmalat için kumaşcıdan ayırmış olduğunuz kumaş topları içine, fazla kazanacağı düşüncesiyle satamadığı kumaşları ilave eden satıcıya'da kızamıyosunuz.

Ama yolda yürüyen yaya'nın yere çöp atmasına dayanamıyosunuz artık! Fakat yinede "lütfen" ile ikazlıyosunuz.

Sorununuz olan kişi ile uzlaşmaya oturduğunuzda, "Benim haklı olduğum kadar, onun'da en az yüzde yirmi hakkı var" diye sorunu çözme yaklaşımında bulunuyosunuz.

Aşık olduğunuzda herşeyden önce dağınık duran çalışma masanızı topluyosunuz, evdeki eşyalarınızın yerlerini değiştiriyosunuz, kahvaltı masanıza daha önce kuruttuğunuz çiçekleri vazolayıp koyuyosunuz.

Aşık olduğunuzda insan olduğunuzun farkına varıyosunuz kısaca.

"Ben var'ım, yaşıyorum, görüyorum, düşünüyorum" diyosunuz.

Sevgilerimle..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..