Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Aşk zamana bırakılmaz, zamanla bırakmak için zaman istenir..

Aşk zamana bırakılmaz, zamanla bırakmak için zaman istenir..
 

Dolu dizgin yaşadığım bir aşktı bu için için onla doluyken ansızın gideceğini düşünemeden sevdim, yani en zoruna hazırlayamadım kendimi. Gidişinin ardından  yüreğimin kanamasını durduramadım yüreğimin onsuz oluşuna alıştıramadım..

Zamana bırakalım dedi bana, bende zamana bırakalım ama zamanla bırakmayalım dediğimde söyleyecek bir sözü bile yoktu. Anlaşılan zamana bırakmak istediği aşkı zamanla bırakacaktı, kendi içinde biten sevgisini yeniden yakmaya mecali yoktu. 

Zamana bırakılan bir aşk yeniden filiz açar mı ? Yaşanılan onca acılar hiç olmamış yapılabilir mi ?

Aşk zamanla kavrulur yüreklerde aşkım gün geçtikçe kavruldu bende yanıyor adeta , onun ateşi korlaştırmıyor yüreğimin yangın yerini.

Aşkı zamana bıraktın sevgili, ama zamanla da bırakacaksın beni, umudun elçisi olmaya ne hacet, tek gerçek gerçekleri kabullenmek..

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..