Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Öykü
 

Aşk zamanı - 6

Aşk zamanı - 6
 

Çocuklar açıkcası sizin bu işin altından kalkacağınızı düşünmüyordum dedi. Ama siz tahmin ettiğimden daha çabuk ve başarılı bir şekilde bitirip geldiniz bana size teşekkür ederim. Böyle çalışırsanız siz daha çok yükselirsiniz dedi. Ahmet elimizden gelenin en iyisi yapacağız şüpheniz olmasın derken Fatma'nın yüzüne baktı Fatma'da başıyla onaylarken hiç şüpheniz olmasın dedi. Dışarı çıktıklarından Fatma seni affettiğimi zannetme yaptığını unutmuş değilim dedi. Ahmet yapmaya bak teşekkür bile aldık gel sana yemek ısmarlayım ödeşelim dedi. Randevu defterine bakmam lazım dedi Fatma gülümseyerek Ahmet'te dişlerini göstererek o defter hakkında iyi şeyler düşündürtme bana dedi. Sonra kolunu uzatarak Fatma'nın girmesini işaret etti. Fatma'nın itiraz etmesine fırsat bırakmadan itiraz yok dediklerimi yapacaksın dedi.

Fatma!da peki diyerek Ahmet'in koluna girdi yemek yiyecekleri yere giderken aslında ikiside mutluydu bunu istedikleri belliydi. Yemeklerini yerken neşelerine diyecek yoktu. İkisi de birbirine sevdiklerini söylememişlerdi ama gözlerinden yaptıkları hareketlerden herşeyden belliydi. Ahmet'in tek korktuğu şey herşeyin bu kadar iyi gitmesiyidi inşallah bir terslik çıkmaz diye düşündü. Genelde iyi giden her şeyin sonunda kötü bir şeyler oluyordu.

Ahmet Fatma ben seni seviyorum ve seninle bunu ciddi boyutlara taşımayı düşünüyorum dedi. Ahmet'in bu dedikleri bir çırpıda çıkmıştın Ahmet'in ağzından. Fatma bu kadar dobra bir şey beklemediği için dona kalmıştı. O sırada Ahmet'in işaretiyle kemancı gelip Fatma'nın başında çalmaya başladı. Kemancı çalarken diğer taraftan bir garsonda Fatma'nın başından güller atmaya başlayınca Fatma ellerini başının arasına alıp almaya başladı. Ahmet fatmanın ellerini tutarak ağlama sevgilim her şey çok güzel olacak diyerek Fatman'nın yüzünü kaldırıp gözlerinin yaşını sildi ve Fatma'yı dansa kaldırdı. Kemanın eşliğinde sevdiği kişiyi kollarının arasına almanın mutluluğu ile saatlerce dans ettiler adeta ikisi bir bedendi.

 

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..