Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk

Aşk
 

Bugün gerçekten çok önemli bir şey anladım. O benim için her şeyden daha değerli. O' nu size anlatmamı beklemeyin benden çünkü ben onu size kelimelerle anlatamam. Onu tanımanız lazım. Zor biri, yani gerçekten zor biri... Ama eğer onu tanımaya başlarsan, en azından çaba gösterirsen mükemmel bir kişiliğe sahip olduğunu çok çabuk anlarsın. Yeri geldiğinde ağır, yeri geldiğindeyse deli dolu biri. Ona aşığım :)

Evet yanlış okumadınız, aşığım ona... Daha yaşım küçük, belki de o yüzden ona bu kadar hasretim... Bir gün bile göremesem çok özlüyorum onu. Size bu yazımda 14 yaşında bir kızın bir kadına olan aşkından bahsedeceğim. Bunu da yanlış okumadınız :) Aşık olduğum kişi bir kadın... Adı ise şimdilik bende saklı.

Ona hayranım. En çetin olaylarda bile nasıl bu kadar soğukkanlı ve güçlü oluyor akıl sır erdiremiyorum.
Ona hayranım. Kan kusup kızılcık şerbeti içtim diyor. Kim bilir içinde ne fırtınalar kopuyor da haberimiz yok.
Ona hayranım. Çok zeki bir bayan. O kadar pratik zekalı ki onun yanında kendimi aptal gibi hissettiğim günler olmuyor değil :)
Ona hayranım. Çok güzel, bakımlı bir bayan. Kendine özen gösteriyor.
Ona hayranım. Çok titiz, düzenli. Benim gibi saldım çayıra mevlam kayıra değil :)
Ona hayranım. Çünkü... Belki de ona hayran olmayı seviyorumdur :)
Tahmin edebiliyorum. Merak ediyorsunuz değil mi o bayanı... O zaman size açıklayayım. Hayran olduğum bayan ; Annem :)
Onun kızı olmayı seviyorum. Onun kızı olmak gurur verici. Bazen unutuyorum kimin kızı olduğumu da sapıtıyorum :) E öyle durumlarda da annem kusura bakmasın artık... Size bir şey söyleyeyim mi ? Onu çok ama çok seviyorum. İnşallah bu yazımı okur. Kesin okur canım, okur okur. Eğer okumazsa da, ben ona okutmasının bir yolunu bulurum ;)Ben artık gidiyorum. Biliyorum uzun bir ara yoktum. Ama artık temelli döndüm. Biraz daha büyüdüm. Fikirlerim, düşünce tarzım değişti. E yazılarım da bundan nasibini alır artık. Umarım iyi nasip alır :) Hepiniz hoşçakalın... İyi bayramlar Milliyet Blog Ailesi... Yakında bayram maceralarımı şekerli ellerimle yazacağım size :) Bekleyin beni olur mu :)

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..