Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşk

Aşk
 

desire for you


Kanatlarını çırpıyor gözlerimin önünde,
Kışı gören leylek gibi aceleden uçuyor.
Hiç bitmeyecek sandığım çok acı bir hikaye,
Kısa sürdü bu hayatım, son sayfam açılıyor.

Neler varken yaşattığım yüreğimde bitmeyen,
En tezinden benide yakınına istiyor.
Günlerimi yaşatmaya bir tenezzül etmeyen,
Ağlamaya bile doymadan bu canımı alıyor.

Dünya hali gelir geçer diyerek geçtiklerim,
Yara oldu şimdilerde içimi kanatıyor.
Herşey konsa bir kenara sana duyduğum aşkım,
Keşkelerle beraberken, bıçağını saplıyor.

Bir günümü dolu dolu seninle yaşamadan,
Kaybolup gitmek inanki çok ağrıma gidiyor.
Son bir sözümü dinlersen eğerki can kulaktan,
Verirken ruhunu canım senin için yanıyor.

Çok özlerim gözlerini bu kadar uzaklardan,
Kalbim seni inanki ne yapsamda silmiyor.
Canımsın, açık yaramsın kanadıkça kanayan,
Sana susamışım ben susuzluğum dinmiyor.

Bir gün bile ağlama nolur gül inadına,
Gönlüm senden son birşey işte bunu istiyor.
Seviyordum deli gibi ölürdüm ben uğrunda,
Bilmesende bu canım uğrunda can veriyor.

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..