Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

En Kutsalım...

En Kutsalım...
 

desire for you


Yalnızlığımda yanı başımda resmin olur daima arkadaşım...
Ettiğimiz sohbetlerin her deminde sen olursun dert ortağım...
Hayalmişin, saçmaymışım, çocuk gibi ben kendimi kandırmışım...
Önemi yok sensin benim hayatımda varsaydığım en kutsalım...

Görenlerin sarfettiği cümleleri umrumdamı sanıyorsun...
Benim için bir doğru var bunu sende benim gibi biliyorsun...
Olmasanda varolsanda inanki benim için fark etmiyorsun...
Ben seçmişim, yüreğimde hissettiğim olmaz aşkın en kutsalım...

Vazgeçmeyi düşünmedim dersem inanki büyük bir yalan olur...
Kıyamadım gözlerine unutursam dedim ki çok yazık olur...
En acıdan acı olsan hiç durmadan kalbime yaralar yapsan...
Sensin dedim, karar verdim, hayalini yaşadığım en kutsalım...

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..