Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk

Aşk
 

Aşk kimilerine göre geçici heves kimisine göre ise yaşama kaynağı. çoğu insan tanıdım nefes alamaz halde bu kadarı artık bana göre bi takıntı hastalık. Zaman herşeyi eskittiği gibi aşk dediğimiz adrenalinide eskitiyor. Geçiceğini bildiğimiz halde bu kadar neden bu kadar kör, sağır oluyoruz  herşeye ne yaparasa yapsın başımın tacı ? Kime göre? Türk insanlarına göre aşkı bütün benliğine işleyip daha sonra iliklerine kadar acıyı yaşamak yaşadığı acıdan zevk duymak her ne kadar belli etmeselerde. Aşkı güzel duygulardan sıyırıp ızdırap haline getirmekte de ustayız millet olarak. bana göre aşkı o kısacık ömründe doya doya yaşamalıyız acıtmadan kırmadan. Düşüncelerim bu yönde gel gelelim bende anlattığım gibiyim aşkı kırıp , döküp  iyice hissiz hale getiriyorum belki zamanla. kıskançlıklarla boğuyorum o güzel duyguları paylaşamayarak daha da uzaklaştırıyorum kendimden başımın tacı yaptığım insanı, farkındayım yaptığım hataların fakat o kaadar kuvvetliki kıskançlığım paylaşamamazlığım kendime engel olamıyorum. şu anda bu yazıyı okuyan çoğu insanda beniim gibi yaptığı hataları farkedip geri dönemeyenler. Aslında bugün kendimize bi söz verelim ve hatalalarımızı tekrarlamayalım. benden size izci sözü peki ya siz?

 
Toplam blog
: 2
: 188
Kayıt tarihi
: 27.11.13
 
 

Muhasebe gibi bir sıkıcı meslekte mutlu olmaya çalışan bir insanım. ..