Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşk

Aşk
 

Ey aşk;

Nesin sen?
Nedir senin tılsımın, nedir bir insanın bir insana bu denli yanması?
Nasıl da yakarsın yüreğimizi taa derinden .
Nasıl da mutlu eder insana aşkının tek bir gülümsemesi. Aşktan başka birşey var mı şu dünya'da insanın gözlerinin içini güldüren.
Gülmek, gülümsemek kolaydır belki insan her durumda yüzünü gülümsetmeyi başarabilir, ama ya gözlerini?
Gözler hiç yalan söylemiyor sanırım. Hangi maskeyi takarsak takalım yüzümüze, gözlerimizi maskeleyemiyoruz. Onlar eğer gerçekten mutluysak , aşk varsa sevgi varsa hayatımızda gülüyor, yaşamak güzel dercesine....
Aşk sana sesleniyorum;
Kimi zaman insanı mutluluktan bulutların üstünde uçurabilensin, kimi zaman da bir çınar gibi yere devirebilensin. İmkansızı umut ettirebilensin, insanları duygu seline sürükleyip, şiirler yazdıran , besteler yaptıransın. İnsanı iki uç duygu arasında gidip getiren tek duygusun.

Gücünün farkındasın , büyüklüğünün farkındasın, bir insana neler yaptırabileceğinin farkındasın.

Ben seni çözemedim , çözemedim , çözemedim....


 
Toplam blog
: 14
: 488
Kayıt tarihi
: 22.10.07
 
 

Merhaba. 1972 doğumluyum. Antalya'da yaşıyorum. Yüksekokul mezunuyum. Duygularımı anlatmak ve duyg..