Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Askerim Ben

Askerim Ben
 

askerim ben


Cennetim olsun diye siperlere koşarım
Kurşunlar delse geçse ardıma bakar mıyım.
Son günüm olsa dahi dağlarında coşarım
Açsa da tende güller yakama takar mıyım.

Nişanımı bağladım yarin sırma teline
Dedim ki bekle beni döneceksin geline
Vatan aşktan ileri kapılsam da seline
Bir daha dönmem diye busene kanar mıyım.

Kar altında uyurken göğsümdeki tüfekle
Ana baba kardeşe selam gider resimle
Dualarım karışır dilimdeki isminle
Haberin gelmese de hasrete yanar mıyım.

Kanım yerde kaldıkça uyku haram gözüme
Bir karışı veremem nokta koydum sözüme
Kanlı gömlek içinde toprak değse yüzüme
Namus şeref üstüne korkuyu koyar mıyım.

Vatanım hakkın için helalimdir sana kan
Kahreder beni bir tek kahpece öldüğüm an
Dağlarından inemem etmedikçe perişan
Gençliğe acıyıp da ölümü kovar mıyım.

Yangınlarda açacak inadına çiçekler
Uğrunda pes etmek yok olmadıkça dilekler
Dalgalanan bayrağım geleceğimi bekler
Asırlar geçse bile gününü sayar mıyım.

08.10.2008

Gülden Işık

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..